صفحه اصلی / تورم تولیدکننده در بخش خدمات ۳.۷ درصد افزایش یافت

تورم تولیدکننده در بخش خدمات ۳.۷ درصد افزایش یافت

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز آمار ایران، شاخص قیمت تولید کننده بخش ¬های خدمات مشتمل بر هشت بخش است که عبارتند از «تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالاهای شخصی و خانگی»، «هتل و رستوران»، «حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات»، «واسطه گری های مالی (بیمه) »، «مستغلات، اجاره و فعالیت های کسب و کار»، «آموزش»، «بهداشت و مددکاری اجتماعی» و «سایر فعالیت های خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی».
گزارش شاخص قیمت تولید کننده بخش  های خدمات به صورت فصلی و سالانه منتشر می ¬شود.
شاخص کل قیمت تولید کننده بخش های خدمات (بر مبنای ۱۰۰=۱۳۹۰) در فصل پاییز ۱۳۹۶ برابر است با ۲۴۷.۱ که نسبت به فصل قبل ۳.۷ درصد افزایش یافته است.
تغییرات شاخص بخش های خدمات نیز به این شرح است:
– شاخص گروه «خدماتتعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتورسیکلت و کالاهای شخصی و خانگی» در فصل پاییز ۱۳۹۶ برابر است با¬۲۹۳¬که نسبت به فصل قبل۲.۷درصد افزایش یافته است.
– شاخص گروه «خدمات هتل و رستوران» در فصل پاییز ۱۳۹۶ برابر است با ۳۲۲.۳ که نسبت به فصل قبل۲.۱درصد افزایش یافته است.
– شاخص گروه «خدمات حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» در فصل پاییز ۱۳۹۶ برابر است با ۲۶۴.۱ که نسبت به فصل قبل۱.۸درصد افزایش یافته است.
– شاخص گروه «خدمات واسطه گری های مالی (بیمه)» در فصل پاییز ۱۳۹۶ برابر است با ۲۴۶.۲ که نسبت به فصل ۲.۷ درصد افزایش یافته است.
– شاخص گروه «خدمات مستغلات، اجاره و فعالیت های کسب و کار»در فصل پاییز ۱۳۹۶ برابر است با-۱۹۷.۲¬که نسبت به فصل قبل ۲.۲ درصد افزایش یافته است.
– شاخص گروه «خدمات آموزش» در فصل پاییز ۱۳۹۶ برابر است با ۲۵۹.۶ که نسبت به فصل قبل-۱۱.۷درصد افزایش یافته است.
– شاخص گروه «خدمات بهداشت و مددکاری اجتماعی» در فصل پاییز ۱۳۹۶ برابر است با۳۷۲.۵که نسبت به فصل قبل ۸ درصد افزایش یافته است.
– شاخص گروه «خدمات سایر فعالیت های خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی» در فصل پاییز ۱۳۹۶ برابر است با ۲۶۹.۸ که نسبت به فصل قبل ۲.۶درصد افزایش یافته است.
 
 
 

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.