صفحه اصلی / تاکید شهردار کلان شهر شیراز بر گسترش همکاری ها و افزایش تعاملات با بانک شهر

تاکید شهردار کلان شهر شیراز بر گسترش همکاری ها و افزایش تعاملات با بانک شهر

شهردار کلان شهر شیراز با تاکید بر اهمیت گسترش همکاری ها و افزایش تعاملات با بانک شهر؛ نقش این بانک را در پیشبرد اهداف مدیریت شهری کلان شهرها مهم و کلیدی عنوان کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ،حیدر اسکندر پور با بیان اینکه خوشبختانه توجه به نیاز شهروندان و کمک  به توسعه و عمران شهرها همواره در اولویت برنامه های بانک شهر قرار داشته است،گفت: با برنامه هایی که برای کلان شهر شیراز و رشد اقتصادی این کلان شهر در نظر گرفته شده است، قطعا سال ۹۷ در عمل به تعهدات در مقابل شهروندان بسیار مناسب عمل خواهیم کرد.
شهردار کلان شهر شیراز  با اشاره به اینکه بانک شهر به عنوان بازوی توانمند شهرداری‌ها نقش آفرینی کرده و  می‌کند،ادامه داد: این بانک تاکنون نیز کمک های  قابل توجهی در  به ثمر رسیدن  پروژه های بزرگ و تاثیر گذار کلان شهر شیراز کرده است.
حیدر اسکندر پور  با بیان اینکه مدیریت شهری شیراز  امیدوار است که همراهی بانک شهر با این سازمان همچون گذشته تداوم داشته باشد ، تصریح کرد: قطعا این همراهی موجب سرعت بخشیدن به پروژه های شهری و خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان خواهد شد.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.