چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / احدی: با تیم ملی جوانان اردوی مشترک نداریم

احدی: با تیم ملی جوانان اردوی مشترک نداریم

اکبر احدی راجع به صحبت‌های اخیر مبنی بر برگزاری اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس جوانان و بزرگسالان گفت: در این مورد صحبتی نشده است، فکر نمی‌کنم چنین اردویی را برگزار کنیم و در حال حاضر هم اردویی با این شرایط پیگیری نمی‌شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا او همچنین درباره برنامه‌های تیم ملی بوکس اظهار کرد: ملی‌پوشان مانند چند ماه اخیر تمرینات را ادامه می‌دهند و خود را برای تورنمنت ۲۸ بهمن در بلغارستان آماده می‌کنند. البته به دلیل شرایطی که پیش آمد اردوی مشترک خود با تیم ملی این کشور را لغو کردیم ولی با تمام توان در تورنمنت بین‌المللی پیش رو شرکت می‌کنیم.
سرمربی تیم ملی بوکس در مورد دلیل لغو این اردو اظهار کرد: برخی مسائل مانند سربازی اکثر ملی‌پوشان باعث شد این اردوی مشترک لغو شود. این مشکلات از گذشته وجود داشته و الان هم که تعداد ملی‌پوشان جوان و سرباز بیشتر شده، این مشکل هم بیشتر شده است البته تصمیم داریم با هفت وزن در تورنمنت بین المللی بلغارستان شرکت کنیم که بدون شک، در آماده سازی تیم ملی برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تاثیر مثبت دارد.
او ادامه داد: با اتمام تورنمنت بلغارستان، دعوتی هم از فدراسیون لهستان جهت شرکت در یک تورنمنت را داریم و سعی می‌کنیم به آن نیز اعزام ‌شویم. ۲۰ اسفند مسابقات خوبی در لهستان برگزار می‌شود و به عنوان بازی‌های تدارکاتی برای شرکت کردن در این رقابت‌ها آماده می‌شویم. با همه این‌ها باید شرایط فراهم شود تا یک اعزام صورت بگیرد.
احدی در پاسخ به این سوال که فدراسیون بوکس برای حل مشکل سربازی ملی‌پوشان نمی‌تواند کاری کند؟ توضیح داد: فدراسیون تمام تلاش خود را برای حل این مشکل انجام می‌دهد اما نظام وظیفه سلسه مراتب زیادی دارد و تا آن موقع زمان نداریم!
سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان راجع به احتمال وجود تغییرات در کادرفنی تیم نیز گفت: چهار مربی تیم ملی بیژن عبدالملکی، علی مظاهری، سعید نوروزی و امین قاسمی‌پور همگی از قهرمانان و کار بلدهای بوکس ایران هستند. بدون شک این افراد یک کادرفنی خوب را برای تیم ملی تشکیل داده‌اند و تا زمانی که با شرایط فدراسیون کنار آمده و با تیم باشند، ما نیز از آن‌ها استفاده و استقبال می‌کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.