صفحه اصلی / تمجید بواتنگ از بازی زیبای منچسترسیتی و سرمربی فوق العاده آن

تمجید بواتنگ از بازی زیبای منچسترسیتی و سرمربی فوق العاده آن

ژروم بواتنگ که سه سال در تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان تحت سرمربیگری پپ گواردیولا بازی کرده است، معتقد است گواردیولا فوتبال منچسترسیتی را به سطح جدیدی رسانده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تارنمای خبری گل، بواتنگ فوتبال این فصل سیتی را زیبا توصیف کرد و از سرمربی فوق العاده تیم تمجید کرد. بواتنگ با گواردیولا سه عنوان قهرمانی بوندس لیگا را کسب کرد. 
سیتی در حال حاضر با برتری ۱۵ امتیازی صدرنشین جدول لیگ برتر انگلیس است و در کورس قهرمانی چهار گانه قرار دارد. بواتنگ موفقیت این تیم را مرهون مربی آن می داند. 
وی گفت: این فصل سیتی بازیکنان بسیاری خرید. آنها پول زیادی دارند. آنها فوتبال بسیار خوبی بازی می کنند.
بواتنگ ۲۹ ساله یک فصل در سیتی بازی کرد و بعد از آن به بایرن منتقل شد. سیتی می تواند با بایرن برای فتح لیگ قهرمانان اروپا رقابت کند. بایرن به مرحله یک هشتم نهایی این رقابتها صعود کرده است و در این مرحله به مصاف بشیکتاش می رود. 
رئال مادرید، بارسلونا، یوونتوس و پاری سن ژرمن تیم های مدعی در این رقابتها هستند. اما به عقیده بواتنگ تیم های بوندس لیگایی در عرصه قاره ای عملکرد بسیار بهتری دارند. 
بایرن تنها تیم آلمانی است که از مرحله گروهی صعود کرد. دورتموند و لایپزیک در گروه خود سوم شدند. 
بواتنگ گفت: ما می خواهیم هر چه بیشتر در این رقابتها بالاتر برویم. سالهای گذشته شرایط بهتر بود، اما حالا لیگ های قویتری وجود دارد. لیگ انگلیس، اسپانیا، ایتالیا تیم های خوبی دارند. اما ما تیم بسیار قدرتمندی داریم و تلاش می کنیم قهرمان شویم. البته کار آسانی نیست. 
بایرن در مرحله گروهی با نتیجه سه بر صفر مغلوب پاری سن ژرمن شد که به جدایی کارلو آنچلوتی از سرمربیگری تیم انجامید. اما بایرن در آخرین مسابقه خود انتقام این باخت را گرفت. 
بواتنگ گفت: در خانه بهتر بازی می کنیم. در پاریس بازی خوبی نداشتیم. ما برنامه بازی را که آنچلوتی به تیم داده بود، خیلی خوب اجرا نکردیم. 
بواتنگ ضمن تحسین یوپ هاینکس سرمربی تیم گفت: اما حالا شرایط جدیدی است و در حال حاضر خیلی خوشحالیم. 
وی در مورد هاینکس نیز گفت: او تجربه زیادی دارد و برای تیم مثل پدر است و همه از او پیروی می کنند. در بازیهای ما می بینید که بهتر از قبل بازی می کنیم. 

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.