صفحه اصلی / ۳۲ پروژه عام‌المنفعه نفت در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

۳۲ پروژه عام‌المنفعه نفت در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, محسن امیریان با اشاره به پروژه‌هایی که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسمی می‌رسند، گفت: ۳۲ پروژه شامل ۱۷ پروژه در خوزستان، هفت پروژه در بوشهر، پنج پروژه در چهارمحال و بختیاری و چند پروژه دیگر در سایر استان‌ها آماده بهره‌برداری هستند.
وی در تشریح این پروژه‌ها گفت: از ۱۷ پروژه استان خوزستان پنج پروژه ورزشی، سه پروژه آموزشی، ۲ پروژه خدماتی، پنج پروژه کمک به توسعه و سازماندهی شبکه برق و ۲ پروژه بهداشتی و درمانی است که یک بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی در دشت آزادگان مهم‌ترین این پروژه‌ها به شمار می‌رود.
مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز وزارت نفت با اعلام این‌که هفت پروژه استان بوشهر در زمینه اجرای طرح هادی مناطق و پنج پروژه استان  چهارمحال و بختیاری شامل مدرسه ۱۰ کلاسه «سورشجان» و سالن‌های ورزشی زیر نظر آموزش و پرورش است، افزود: همچنین ۲ پروژه کهگیلویه و بویراحمد هم شامل سالن ورزشی «سروک» و مجموعه ورزشی محمدآباد است. یک سالن ورزشی هم در خراسان شمالی تحویل جوانان این استان شده است.
امیریان افزود: با توجه به تاخیر در پرداخت اعتبارات بعضی از پروژه‌ها در آینده نزدیک آماده و تا پایان سال افتتاح می‌شوند، زیرا گشایش اعتبار برای این پروژه‌ها به‌تازگی انجام شده است.
وی یادآور شد که این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۳۴ میلیارد تومان اجرا و آماده بهره‌برداری شده‌اند.
مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز وزارت نفت  تاکید کرد که اعتبارات مسئولیت اجتماعی در مناطق نفت‌خیز امسال حدود ۳۲۰ میلیارد تومان بوده و تا پایان سال به ۱۳۰ تا ۲۳۰ میلیارد تومان دیگر نیاز داریم تا بتوانیم بخش دیگری از تعهدهایمان را تکمیل کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.