صفحه اصلی / برنامه‌های دهه فجر باید با محوریت مردم و در راستای وحدت بخشی و امید آفرینی باشد

برنامه‌های دهه فجر باید با محوریت مردم و در راستای وحدت بخشی و امید آفرینی باشد

به گزارش کسب و کار نیوز سیدمحمدرضا هاشمی، در نشست مشترک روابط عمومی های دستگاههای اجرایی در راستای هماهنگی برنامه های دهه فجر در سالن ولایت فرمانداری شهرستان ا ظهار داشت : روابط عمومی بعنوان پل ارتباطی دستگاههای اجرایی ورسانه ها هستند وباید بارسانه ها تعامل کامل دررفع مشکلات مردم داشته باشند وی افزود:بحث تکریم ارباب رجوع باید در راس برنامه های روابط عمومی باشد؛شایسته است مدیران دستگاههای اجرایی جایگاه خاص و بالاتری را برای روابط عمومی در سیستم قایل شوند.
هاشمی خاطر نشان کرد:دستگاه اجرایی ومدیری در رضایتمندی مردم و تکریم ارباب رجوع موفق است که روابط عمومی پویا و به روزی داشته باشد، باید بهترین ؛فعالترین وپویاترین نیروی متخصص دستگاههای اجرایی درروابط عمومیها گمارده شوند.
وی تصریح کرد:روابط عمومی می تواند موتور محرکه مدیر دستگاه اجرایی باشد و توجه مدیر را به مسایل و مشکلات مناطق دور دست و محروم جلب کند.عباس اعتمادمسئول کمیته اطلاع رسانی دهه فجرنیزدراین جلسه گفت درتمامی برنامه های دهه فجرباید کلیه خبرنگاران بصورت ویژه دعوت وحضورداشته باشند وکلیه اطلاعات لازم دراختیارشان قرارگیرد روابط عمومی می تواند با برنامه ریزی مناسب وارتباط صحیح ومنطقی با اصحاب رسانه‌  که یکی از کلیدهای اصلی موفقیت عملکرد ادارات وسازمان‌ها ست جایگاه خود رابین رسانه ها تثبیت وبطور مطلوب و شایسته مردم را ازعملکرد سازمان متبوعش آگاه وباعث رضایتمندی مردم شوداعتماد درادامه افزود  روابط عمومی هنر استفاده وبه کارگیری خردمندانه اصحاب رسانه است که از تخصص، تکنیک و ابزارهای نفوذ در افکار عمومی بهره مند می باشند است البته نه فقط درجلسات گزینشی وخبرنگاران منتخب بلکه استفاده ازهمه خبرنگاران که درشهرستان فعالیت می کنند روابط عمومی موفق است که رسانه‌ها را در کنار خود و همراه خود داشته باشد چون هردو دارای ماهیتی رسانه ای هستیم

همچنین مطالعه کنید:

احتکار و هزاران پرونده تخلف در عرضه کالا

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز، قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *