صفحه اصلی / زنگ انقلاب در مدرسه انوارالعلوم رشت به صدا درآمد

زنگ انقلاب در مدرسه انوارالعلوم رشت به صدا درآمد

به گزارش کسب و کار نیوز سید محمد احمدی سرپرست فرمانداری  رشت صبح ۱۴بهمن ماه  در آیین باشکوه زنگ انقلاب در رشت  ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س ) و گرامیداشت جشن پیروزی انقلاب گفت: قریب به ۴ دهه قبل جوانان آن زمان رژیمی را سرنگون کردند که وابسته به کشورهای دیگر بود و برای ارزشهای مردم احترام قائل نبود.
وی افزود: در طول ۴۰ سال گذشته همواره بر روی آرمانهای انقلاب که همانا حفظ استقلال و  آزادی جمهوری اسلامی ایران بود ایستادیم.
وی ادامه داد: نواختن زنگ انقلاب هشداری برای شما جوانان امروزی است که باید با نگهداری انقلاب در آینده  از خون شهدا پاسداری کنید .


حاجتی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در مراسم جشن زنگ انقلاب گفت:دانش آموزان امروز امام را ندیدند و در جریان تحولات انقلاب نبودند اما امروز با  پیروی از فرزند خلف انقلاب  مقام معظم رهبری و با دیدن برنامه های پیروزی انقلاب از سوی صداو سیما  و یا  شنیده هایی از خانواده هایشان  به گفتمان انقلاب خواهند پرداخت.
وی با بیان اینکه جوانان امروز هوشیارانه در صحنه های استمرار انقلاب اسلامی ایران حضور دارند خاطر نشان کرد: آن پیوند عاطفی که بین جوانان دهه اول انقلاب وجود داشت همچنان در نسل امروز حفظ شده و جوانان ما هر جایی احساس کنند که انقلاب در خطر است جان خود را فدای انقلاب و رهبری میکنند.
در ادامه  ایرج قربان نژاد مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو رشت هم در این آیین باشکوه با بیان افتخارات آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت گفت: آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت  با تلاش معلمان توانست رتبه های برتر علمی  را کسب کند .
وی افزود: کسب مقام سوم در کنگره آسیا و کسب مقام دوم جهانی در ترکیه از افتخارات دانش آموزان گیلانی است.
قربان نژاد گفت :آموزش و پرورش ناحیه ۲ توانست موفقیت های چشم گیری در عرصه های ورزشی و سایر علوم گونان به خصوص در رشته های قران کسب نماید.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.