صفحه اصلی / حضور پر رنگ کشورهای خارجی در نمایشگاه صنعت در و پنجره ایران

حضور پر رنگ کشورهای خارجی در نمایشگاه صنعت در و پنجره ایران

 نهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته در تهران میزبان ۵۴ شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، چین، بلغارستان، اسپانیا، ترکیه، آلمان و امارات است که به مدت چهار روز دستاوردهای خود را معرفی می کنند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، نمایشگاه یاد شده این فرصت را برای ۳۵۶ شرکت داخلی نیز فراهم ساخته تا تازه ترین تولیدات خود را در معرض نمایش قرار دهند.
پیش از این شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد: نمایشگاه بین المللی در و پنجره ایران به عضویت اتحادیه جهانی نمایشگاه ها ( UFI ) درآمده که این امر برای صنعت نمایشگاهی کشور افتخار است.
نمایشگاه هایی که عضویت اتحادیه جهانی نمایشگاه ها را دارند از اعتبار و شهرت بین المللی برخوردارند. 
وسعت ۴۳ هزار متر مربعی، گستردگی نهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته را در محل دائمی نمایشگاه‌های‌ بین‌المللی تهران آشکار ساخته است. 
گروه‌های کالایی از قبیل ماشین آلات و تجهیزات،درب و پنجره آلومینیومی، در و پنجره یو پی وی سی،پروفیل یو پی وی سی،علاوه بر گروه یراق آلات، شیشه پنجره، توری پنجره و در این نمایشگاه گردهم آمده اند.
انتظار می رود در فرصت برپایی این نمایشگاه ۱۳ تا ۱۶ بهمن ماه، شرکت های حاضر ضمن معرفی توانمندی و دستاوردهای خود، زمینه جلب و جذب سرمایه گذاری از سوی طرف های ایرانی و خارجی را فراهم سازند و در عین حال رویکرد صادراتی را برای تولیدات کیفی دنبال کنند .
به گزارش ایرنا، بازدید کنندگان در فرصت برپایی این نمایشگاه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶ می توانند از تازه ترین دستاوردهای داخلی و خارجی این بخش بازدید به عمل آورند .

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.