صفحه اصلی / ورود امام(ره) تغییری بنیادین در تاریخ ایران رقم زد

ورود امام(ره) تغییری بنیادین در تاریخ ایران رقم زد

وزیر راه و شهرسازی ضمن گرامی داشت سالروز ورود امام خمینی(ره)به ایران اسلامی گفت: ورود امام تغییری بنیادین در تاریخ ایران رقم زد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، عباس آخوندی در مراسم بزرگداشت سالروز ورود امام خمینی(ره) که در ترمینال ١ فرودگاه مهرآباد تهران برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و گرامی داشت یاد امام و شهدای انقلاب و تبریک به مناسبت آغاز دهه فجر، گفت: امروز سالروز ورود حضرت امام(ره)به ایران است که یک تغییر بنیادین را در تاریخ ایران رقم زده است، جدا از اندیشه ای که داریم نمی توانیم منکر شویم که امروز یک آغاز تغییر بنیادین در تاریخ ایران است، روزی که مقدمات تغییر رژیم سلطنتی به نظام جمهوری را رقم زد.
وی افزود: اراده ملی با رهبری منسجم و مقتدر توانست این تغییر را رقم بزند، این تغییر این پیام را برای تمام جوانان سرزمین دارد که هنوز برای توسعه و رشد ایران نیاز به راه و گام های نو داریم، جوانان ما هیچگاه خسته نشوند، با رهبری مقام معظم رهبری و با همت جوانان ایران، ما آینده ای شکوفا و ایرانی آباد را پیش رو داریم.
آخوندی اضافه کرد: به بیت امام و به همه بزرگان که در این جلسه حضور دارند خیر مقدم می گویم. یاد یاران امام را گرامی می دارم، در دو سال پیش میزبان مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در اینجا بودیم که در توسعه کشور نقشی بی بدیل داشتند، به امید اینکه همه نامی نیک از خود در این سرزمین بر جای بگذاریم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.