صفحه اصلی / حضور گسترده گروه سایپا در دومین نمایشگاه خودرو قطعات و صنایع وابسته بوشهر

حضور گسترده گروه سایپا در دومین نمایشگاه خودرو قطعات و صنایع وابسته بوشهر

گروه خودروسازی سایپا به منظور معرفی توانمندی ها و دستاوردهای جدید در حوزه محصولات و خدمات در دومین نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته بوشهر حضوری پررنگ خواهد داشت.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپا نیوز؛ در دومین نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته بوشهر محصولات تولیدی شرکت های سایپا، پارس خودرو، بن رو و زامیاد در فضایی بالغ بر ۴۵۰ متر مربع برای علاقه مندان به صنعت خودرو در این استان به نمایش گذاشته خواهد شد.
برپایه این گزارش، در این نمایشگاه ۱۶ محصول از تولیدات گروه خودروسازی سایپا شامل: کوییک، ساینا اتوماتیک، سراتو آپشنال، ساندرو استپ وی، آریوتاکسی، ریچ، پادرا، ساندرو(آپشنال)، خانواده برلیانس شامل خودروهای H220،H230،  H320(آپشنال)، H320(کراس)و خانواده چانگان با خودروهای CS95، CS75، CS55 و CS35 (آپشنال) در معرض دید مردم و بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.
گفتنی است گروه خودروسازی سایپا به همراه ۷ نمایندگی منتخب فروش و خدمات پس از فروش سایپا در استان بوشهر در دومین نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته این استان در حوزه معرفی محصول و خدمات حضوری پرقدرت خواهد داشت.
دومین نمایشگاه خودرو بوشهر از ۱۰ تا ۱۳ بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بوشهر برگزار می شود و از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای علاقه مندان است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.