صفحه اصلی / ضرورت تعیین و بررسی نقش دستگاه‌ها در گرفتار شدن مردم در برف

ضرورت تعیین و بررسی نقش دستگاه‌ها در گرفتار شدن مردم در برف

 
جانشین راهور ناجا با بیان اینکه مردم حق‌دارند در مورد گرفتاری در جاده قم و آزادراه کرج گله‌مند باشند گفت: باید نقش دستگاهها در بروز این اتفاق و گرفتار شدن مردم در برف بررسی و تعیین شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا،  سردار موسی امیری، جانشین راهور ناجا با اشاره به گرفتار شدن مسافران در برخی جاده‌ها و راه‌های کشور گفت: مردم حق دارند در مورد گرفتاری در جاده قم و آزادراه کرج گله مند باشند. بازهم از مردم بابت حادثه عذرخواهی می‌کنم.
او ادامه داد: باید نقش دستگاهها در بروز این اتفاق و گرفتار شدن مردم در برف بررسی و تعیین شود. بارش شدید برف و ترافیک یکی از علل گرفتاری مردم در این دو محور اصلی بود.
جانشین راهور ناجا خاطرنشان کرد: ما از دستگاه‌ها ممنون هستیم اما مجبور شدیم یگان ویژه پلیس را برای کمک فراخوان کنیم، شرایط سخت و دشواری داشتیم، همه دستگاهها باید مرور کنند کجای کارشان ایراد داشت.
سردار امیری تصریح کرد: شب های زمستان برودت و لغزندگی بیشتر است و توصیه می‌شود افراد به هیچ وجه شب‌ها رانندگی نکنند، علاوه بر زنجیرچرخ باید قبل از سفر وضعیت جاده استعلام شود همچنین تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ ۰۲۱ آماده پاسخگویی به هموطنان است.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.