صفحه اصلی / برونو مارس برنده شش جایزه گرمی شد /دو جایزه برای "لا لا لند"

برونو مارس برنده شش جایزه گرمی شد /دو جایزه برای "لا لا لند"

برندگان شصتمین دوره جوایز سالانه گرمی معرفی شدند. 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از هنر آنلاین، برونو مارس خواننده و ترانه‌سرای متولد هاوایی فاتح جوایز گرمی ۲۰۱۸ شد که برندگان آن بامداد دوشنبه به وقت ایران در مراسمی در مدیسن اسکوئر گاردن در نیویورک معرفی شدند.
مارس ۳۲ ساله که با آلبوم " 24K Magic" در شش بخش شانس دریافت جوایز گرمی را داشت در هر شش بخش شامل بهترین آلبوم سال، رکورد سال، آهنگ سال ("این چیزی است که دوست دارم")، اجرای آر اند بی، آهنگ آر اند بی و آلبوم آر اند بی پیروز شد.
کندریک لامار دومین پیروز بزرگ جوایز گرمی بود. رپر و ترانه‌سرای ۳۰ ساله کالیفرنیایی که با آلبوم "لعنت" (DAMN) هفت نامزدی به دست آورده بود، برنده پنج جایزه از جمله بهترین آلبوم رپ، آهنگ رپ ("Humble")، اجرای رپ و بهترین موزیک ویدیو شد.
آلیسیا کارا جایزه گرمی بهترین هنرمند جدید را دریافت کرد. او تنها هنرمند زنی بود که در مراسم سه و ساعت و نیمی جوایز گرمی امسال جایزه گرفت.
اد شیران که خیلی‌ها او را یک مدعی جدی می‌دانستند، امسال برای آلبوم " Divide" تنها در دو بخش بهترین آلبوم پاپ و بهترین اجرای تک‌نفره پاپ برای "شکل تو" نامزد بود که هر دو جایزه را برد.
جی-زی، رپر ۴۷ ساله نیویورکی که با سیزدهمین آلبومش "4:44" با هشت نامزدی، پیشتاز نامزدهای جوایز گرمی ۲۰۱۸ بود، مراسم را دست خالی ترک کرد.
در بخش موسیقی رسانه تصویری، "لا لا لند" (جاستین هورویتس) دو جایزه بهترین موسیقی متن و بهترین موسیقی متن گردآوری‌شده را از آن خود کرد.
نامزدها از بین بیش از ۲۲ هزار درخواست رقابت در ۸۴ بخش جوایز گرمی انتخاب شدند. آثاری واجد شرایط بودند که بین اول اکتبر ۲۰۱۶ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۷ پخش شدند.
سال گذشته ادل خواننده و ترانه‌سرای بریتانیایی برای آلبوم "25" برنده پنج جایزه گرمی شد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.