صفحه اصلی / نخستین جلسه بررسی بودجه ۹۷ پایان یافت

نخستین جلسه بررسی بودجه ۹۷ پایان یافت

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، مسعود پزشکیان پیش از به صدا درآوردن زنگ پایان جلسه علنی امروز مجلس گفت: جلسه علنی بعدی مجلس برای بررسی کلیات بودجه ۹۷ کل کشور در ساعت ۱۴ امروز برگزار می شود.
وی تاکید کرد: نمایندگان دقیقا در ساعت ۱۴ در مجلس حضور داشته باشند، چون تعدادی از نمایندگان به دلیل وضعیت آب و هوایی نتوانستند خود را به مجلس برسانند به همین دلیل حضور به موقع همه نمایندگان ضروری است.
پزشکیان گفت: در صورت تاخیر نمایندگان، اسامی تاخیرکنندگان اعلام خواهد شد.
به گزارش ایرنا، بررسی کلیات بودجه ۹۷ کل کشور، در جلسه صبح امروز یکشنبه مجلس آغاز شد و هفت نماینده موافق و هفت نماینده مخالف نظرات خود را در مورد کلیات بودجه ۹۷ بیان کردند.
جلال میرزایی، محمد حسین فرهنگی، بهروز بنیادی، محمد جواد ابطحی، علیرضا سلیمی، زهرا سعیدی و حمیدرضا فولادگر هفت مخالفی بودند که در مورد بودجه ۹۷ سخن گفتند.
حشمت الله فلاحت‌پیشه، داوود محمدی ، فاطمه ذوالقدر، علی کاظمی، حسین مقصودی، رمضانعلی سبحانی‌فر و جمشید جعفرپور هفت موافقی بودند که از کلیات بودجه ۹۷ دفاع کردند.
در جلسه نوبت عصر امروز قرار است محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه به مدت ۳۰ دقیقه از بودجه ۹۷ دفاع کند، پس از آن کلیات بودجه ۹۷ مورد رای گیری مجلس قرار میگیرد.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.