صفحه اصلی / اسکان ۱۸۰۰ مسافر در فرودگاه امام

اسکان ۱۸۰۰ مسافر در فرودگاه امام

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،  علی کاشانی حیدری پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت : از شب گذشته بارش شدید برف در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) آغاز شد و به دلیل کاهش شدید دید افقی به زیر ۲۰۰ متر پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه متوقف شد.
وی گفت : همزمان با شروع بارش ها کلیه نیروهای امدادی و عملیات زمینی که برای فصل سرما آماده بودند فعالیت خود را آغاز کرده و برف روبی سطوح پروازی شروع شد و از این بابت مشکلی در فرودگاه وجود نداشت.
کاشانی گفت : از شب گذشته تاکنون ۱۸۰۰ نفر از مسافران پروازهایی که باطل شده و یا تاخیر داشته اند در هتل ها و نمازخانه های شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اسکان داده و ۷۰۰ تخته پتو نیز بین مسافران توزیع شد.
این مقام مسئول با تاکید بر خدمت رسانی کلیه نیروهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به مسافران اظهار داشت : از ساعات اولیه آغاز بارش ها اعضای هیئت مدیره و معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در محل فرودگاه حضور داشته و بر عملیات برف روبی و امدادرسانی نظارت دارند.
کاشانی با اعلام دید افقی کمتر از ۵۰۰ متر در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت : با تلاش های بی وقفه همکارانم هم اکنون کلیه سطوح پروازی فرودگاه بازگشایی شده و مسیرهای تردد داخلی فرودگاه نیز باز هستند و پروازها نیز به زودی از سر گرفته خواهند شد.
مدیرکل دفتر ارتباطات، رسانه و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از مسافران خواست پیش از عزیمت به فرودگاه از آخرین وضعیت پرواز خود از طریق تماس با تلفن های ۰۹۶۳۳۰و ۵۱۰۰۱ اطلاع حاصل نمایند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.