صفحه اصلی / شجاعی: مطمئنم در آینده پیراهن تیم ملی را به تن می‌کنم

شجاعی: مطمئنم در آینده پیراهن تیم ملی را به تن می‌کنم

مسعود شجاعی معتقد است که در آینده فرصت پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی ایران را به دست خواهد آورد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، آاک آتن شنبه در هفته نوزدهم سوپرلیگ یونان برابر لامیا قرار گرفت و با دو گل مهمانش را شکست داد. مسعود شجاعی در ترکیب تیمش قرار داشت و ۹۰ دقیقه بازی کرد.
مسعود شجاعی بعد از این دیدار گفت: من تمام تلاش خودم را به کار خواهم بست تا در هر بازی خواسته‌های سرمربی را برآورده کنم. من با پترو ماندالوس تفاوت‌های زیادی در نحوه بازی دارم ولی سعی می‌کنم او را به خوبی تغذیه کنم. خوشبختانه خیلی خوب در تیم جا افتادم و توانستم با بقیه بازیکنان هماهنگ شوم. شکی نیست که باید زمان بگذرد تا بتوانم بیشتر با بازیکنان آشنا شوم و هماهنگی بیشتری نیز با بقیه بازیکنان به دست بیاورم. همیشه گفتم که بازیکنان باید بیشترین زمان را برای تمرین بگذارند تا خود را برای بازی‌های مهم پیش روی آماده کنند. من هم تمام تلاش خودم را به کار خواهم بست تا با نشان دادن توانایی‌هایم در تمرینات تیم بتوانم جایگاه ثابتی در تیم داشته باشم.
او درباره دیدار برگشت برابر المپیاکوس و تقابل با کریم انصاری‌فرد در جام حذفی یونان گفت: کریم دوست من است ولی من ترجیح می‌دهم جواب او را در زمین بازی بدهم. او در تیم رقیب من است و قطعا تمام تلاشم را برای شکست تیم او به کار خواهم بست.
او درباره دعوت خود به تیم ملی ایران در آینده گفت: یک روز کامل زمان می‌خواهم تا درباره این سوال شما و حسی که دارم صحبت کنم ولی به خاطر این که سوال شما را بی پاسخ نگذارم این را می‌گویم که تمام تلاش خود را در تمرینات و بازی‌های تیمم به کار خواهم بست. همچنان مطمئن هستم در آینده فرصت پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران را به دست خواهم آورد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.