صفحه اصلی / محرومیت سنگین در انتظار رقیب آسیایی ذوب آهن

محرومیت سنگین در انتظار رقیب آسیایی ذوب آهن

هواداران تیم آیزاول هند فوتبال این کشور را در آستانه بازی با هند
به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایلنا، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان باید در چارچوب مرحله پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه فولادشهر از تیم آیزاول هندوستان پذیرایی کند.
این دیدار در حالی به انجام می رسد که نماینده ناشناخته هند، در آخرین دیدار خود در رقابت های آی لیگ هند، با نتیجه ۱-۱ در خانه مقابل موهون باگان متوقف شد و در رده ششم جدول رده بندی لیگ ده تیمی باقی ماند.
البته این دیدار شاهد صحنه های زشتی بود که در ادامه به مرور آن می پردازیم. مسابقه در ورزشگاه راجیو گاندی، استادیوم اختصاصی آیزاول به انجام می رسید.  بعد از پایان مسابقه اویلاش پوئل، به طرز وحشیانه ای به داور مسابقه حمله کرد و نسبت به قضاوت او اعتراض نمود. دروازه بان آیزاول اصلا از تصمیم داور در دقیقه ۷۸ مبنی بر گرفتن پنالتی برای تیم مهمان که منجر به گل مساوی شد راضی نبود.
در ادامه ایزان مارتین، کمک مربی آیزاول هم به دروازه بان تیم ملحق شد و به اعتراض شدید علیه داور پرداختند و جو ورزشگاه را متشنج کردند. سنتیل ناتال، داور مسابقه در دقیقه ۷۰ در یک صحنه مشکوک برای تیم میزبان اعلام پنالتی نکرد و همین مساله به بدتر شدن اعتراضات دامن زد.
 
در دقیقه ۹۰ بازی اخراج آلفرد جریان مهاجم تیم آیزاول اعتراض شدید کادر فنی و مدیریتی تیم میزبان را برانگیخت و آنها هم پیش از پایان بازی شروع به متشنج کردن ورزشگاه کردند. در فاز بعدی تماشاگران بطری های آب و وسایل دیگر را به زمین مسابقه پرتاب کردند و با ماموران درگیر شدند. در همین لحظه اعتراضات به حدی زیاد شد که تماشاگران کم کم وارد زمین شدند و داوران و بزایکنان تیم حریف به همراه مسئولان مسابقه توسط ماموران به صورت اسکورت به داخل رختکن پناه بردند. آنها ساعتی بعد و پس از تخلیه کامل ورزشگاه با حفاظت شدید از ورزشگاه خارج شدند.
درست یک هفته قبل طرفداران آیزاول، مدیر بنگال شرقی را در یک بنر بزرگ خائن خوانده بودند. آنها همچنین در بیرون ورزشگاه درگیری هایی با حامیان خالد جمیل داشتند. در ادامه کمیته انضباطی فوتبال هند باشگاه را ۲۵ هزار روپیه جریمه کرد.
حال فوتبال هندوستان که از اتفاقات این مسابقه در عجب است به دنبال راهکاری برای یک مجازات به مراتب شدیدتر برای این تیم هندی هستند. باید دید در بازی با ذوب آهن هم از این اختشاشات خواهیم دید یا خیر. 

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.