صفحه اصلی / مدیر عامل ملی حفاری بر استفاده حداکثری از ظرفیت های داخلی تاکید کرد

مدیر عامل ملی حفاری بر استفاده حداکثری از ظرفیت های داخلی تاکید کرد

به گزارش کسب و کار نیوز، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در حاشیه نمایشگاه کیش در گفتگو با خبرنگاران بر استفاده حداکثری از  توانمندی ‎های داخلی تاکید کرد و گفت: صنعت حفاری کشورثابت کرد که می ‎تواند در ساخت تجهیزات حفاری خودکفا باشد .
سپرسپهری ادامه داد: هم ‎اکنون تنها در بخش ساخت دکل محدودیت ‎هایی وجود دارد و به تازگی در زمینه ساخت مته ‎های حفاری نیز موفقیت ‎هایی حاصل شده است .
وی بر ضرورت به ‎کارگیری ظرفیت ‎های استان خوزستان در این زمینه اشاره و افزود: بیشتر دکل ‎های ما در این استان مستقرند و استفاده حداکثری از توان شرکت ‎های سازنده تجهیزات حفاری در استان برای شرکت ملی حفاری بسیار حائز اهمیت است، به طوری‌که هم اکنون بالغ بر ۷۰ درصد تجهیزات مورد نیاز این شرکت از سازندگان فعال در استان خوزستان تامین می ‎شود .
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به برنامه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برای تولیدی کردن ۲ چاه میدان نفتی رگ سفید که در جریان عملیات مهار چاه ۱۴۷ این میدان حفاری شده بود، عنوان کرد: این حادثه مانند هر حادثه دیگری در صنعت نفت، آموزه ‎هایی به همراه داشت که پس از تکمیل بررسی ‎ها و جمع‌آوری مستندات، از این آموزه ‎ها به نحو مطلوب استفاده می ‎شود و بر مبنای آن، امکان تدوین دستورعمل ‎های لازم برای جلوگیری از حوادث مشابه در شرکت ملی نفت ایران فراهم خواهد شد .
چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و انرژی کیش، از دوم بهمن ماه امسال در جزیره کیش آغاز به کار کرده است و پنجم بهمن ماه به کار خود پایان می‌دهد .  

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.