صفحه اصلی / قهرمانی تکواندوی ایران در مسابقات تیمی گرنداسلم

قهرمانی تکواندوی ایران در مسابقات تیمی گرنداسلم

در پایان آخرین هفته از مسابقات گرنداسلم تکواندو، تیم ملی ایران توانست با شکست تیم‌های روسیه و چین قهرمان بخش تیمی این رقابت‌ها شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، از صبح امروز (شنبه) هفتم بهمن ۱۳۹۶، هفته و پنجم (آخرین) نخستین دوره مسابقات گرنداسلم تکواندو به صورت تیمی پیگیری شد که تیم ملی ایران به عنوان قهرمان مسابقات جام‌جهانی تکواندو در این رقابت‌ها حضور داشت که نمایندگان ایران توانستند با پیروزی مقابل روسیه و چین عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کنند.
تیم ایران با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۷ (تیمی قهرمانی جهان) موفق شد جواز حضور در این رویداد را به دست آورد، همچنین روسیه به عنوان نایب قهرمان جام جهانی، تیم چین به عنوان میزبان مسابقات و کره جنوبی نیز به عنوان تیم پیشنهادی از طرف کمیته فنی در این رقابت‌ها حضور داشتند.
بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم ملی تکواندوی ایران در نخستین گام به مصاف تیم روسیه رفت که با نتیجه ۳۹ بر ۲۰ به پیروز رسیده و راهی مرحله فینال این مسابقات شد.
در فینال این دوره از مسابقات نیز تیم ایران با برنده دیدار چین و کره‌جنوبی مبارزه کرد که توانست با حساب ۷۶ بر ۵۶ مقابل حریف خود به پیروزی رسیده و عنوان قهرمانی رقابت‌های تیمی نخستین دوره گرند اسلم را از آن خود کند.
آرمین هادی‌پور، میرهاشم حسینی، سیدحسین احسانی، عرفان ناظمی، مهدی خدابخشی و سعید رجبی ترکیب تیم ایران در این رقابت‌ها را تشکیل داده بودند و هدایت این تیم نیز به عنوان سرمربی، بر عهده سید نعمت خلیفه بود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.