صفحه اصلی / نظام مشارکت نقش بی بدیلی در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور دارد

نظام مشارکت نقش بی بدیلی در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور دارد

به گزارش کسب و کار نیوز مهندس هوشنگ صیدالی در جلسه‌ای که به منظور ارزیابی دبیرخانه نظام مشارکت این شرکت با حضور سرارزیاب و ارزیاب جهاد دانشگاهی و مدیران و رؤسای ادارات در سالن کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: عملکرد نظام مشارکت کارکنان در این شرکت نشان از روحیه همدلی و وحدت در میان کارکنان این شرکت است.
وی با بیان اینکه عملکرد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در نظام مشارکت‌ها در سطح شرکت ملی نفت ایران و مناطق نفت خیز جنوب قابل تقدیر است، گفت: این امر با همکاری کارکنان خدوم این شرکت محقق شده است.
صیدالی تصریح کرد: بی‌شک کارکنان  پیشنهادات و اندیشه‌هایی دارند که می‌تواند مورد استفاده سازمان قرار گرفته و بسیار مفید باشد و از این رو ارتباط موثر از رده های پایین به بالا برای اتخاذ تصمیم باکیفیت در بالاترین سطح تصمیم‌گیری نشان از نقش کارکنان در تصمیم گیری‌های کلان سازمان است.
وی با بیان این که کارکنان تصمیماتی را که در اتخاذ آن شرکت داشته باشند بهتر می‌پذیرند و در اجرای آنها همکاری و همیاری بیشتری به عمل می آورند،  افزود: امروزه نقش نیروهای انسانی شایسته، خلاق، توانمند و کارآفرین در موفقیت‌ سازمان‌های برتر، امری انکارناپذیر است و شرکت نفت گچساران نیز بدون در نظر گرفتن مسوولیت سازمانی فرد پیشنهاد دهنده به شکوفایی هر چه بیشتر شرکت نگاه می کند.
صیدالی اظهار داشت: نظام مشارکت کارکنان در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گچساران از سال ۱۳۸۰ شروع بکار کرده است، و از  شروع فعالیت تا کنون بیش از ۵۰ هزار پیشنهاد از سوی کارکنان این شرکت ارائه شده است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به عملکرد نظام مشارکت در سال گذشته بیان کرد: در سال ۹۵ بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ پیشنهاد توسط کارکنان شرکت به دبیرخانه نظام مشارکت ارسال شده است، که از مجموع این پیشنهادات، ۲۸۷ مورد تصویب نهایی و تعداد۱۴۸ مورد اجرایی شده است که این مشارکت بالا نشان از همکاری و مشارکت خوب کارکنان این شرکت دارد.
 صیدالی با بیان اینکه اجرای نظام مشارکت کارکنان در طول سالهای گذشته صرفه جویی اقتصادی را به همراه داشته است خاطرنشان کرد: درخشش پیشنهادات علمی کارکنان این شرکت در جشنواره های ملی و کسب مقام برتر کشور خود نشان از تلاش و نقش آفرینی کارکنان دارد.

 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.