صفحه اصلی / قهرمانان کشتی باید همواره در کنار مردم باشند

قهرمانان کشتی باید همواره در کنار مردم باشند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، رسول خادم در حاشیه دومین نشست کمیسیون ورزشکاران فدراسیون کشتی تصریح کرد: هنر کشتی این است که در کنار مردم بماند. بزرگترین ویژگی قهرمانان کشتی این است که باید همواره در کنار مردم باشند و ارتباط خود را از آنها جدا نکنند.
وی افزود: یکی از اهداف تشکیل کمیسیون ورزشکاران، داشتن دغدغه مردم  است و قهرمانان ما باید منش پهلوانی و جوانمردی را در پیش بگیرند.
خادم ضمن درخواست از اعضای کمیسیون ورزشکاران برای ارائه راهکارها و کمک به حل مشکلات کشتی گیران در اردوها افزود: نظرات شما به عنوان قهرمانان کشتی جهان و المپیک، می تواند در مسائلی همچون برنامه ریزی تمرینات، نحوه برگزاری اردوها و مشکلاتی که بر سر راه کشتی گیران و اعضای تیم های ملی وجود دارد بسیار راهگشا باشد.
وی در پایان نیز توضیحاتی در مورد برنامه های آتی فدراسیون برای تیم های ملی و چگونگی خدمات هرچه بیشتر به کشتی گیران ارائه داد.
دومین جلسه کمیسیون ورزشکاران فدراسیون کشتی با حضور رسول خادم، قاسم رضایی، حسن رحیمی، کمیل قاسمی، مسعود اسماعیل پور، حسن یزدانی، جابر صادق زاده، محمد نادری، حبیب الله ترابی، یگانه غریب گشته و نگین احمدی پویا برگزار شد که مصوبات متعددی همچون حضور جدی‌تر کادر پزشکی و تغذیه تیم های ملی در اردوها و همچنین اعزام مربیان کشتی گیران مدال آور به تورنمنت های بین المللی را به همراه داشت.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.