صفحه اصلی / ششمین دوره جشن دانش آموختگی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد

ششمین دوره جشن دانش آموختگی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد

ششمین دوره آیین جشن دانش‌آموختگی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ۲۵۰ فارغ‌التحصیل از دانشکده‌های مختلف این واحد دانشگاهی برگزار شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، در مراسمی که روز سه‌شنبه سوم بهمن ماه برگزار شد، فارغ‌التحصیلان مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری این واحد دانشگاهی که به مرتبه دانش‌آموختگی نائل شده یا نیمسال پایانی تحصیل را می‌گذرانند، جامه‌های ویژه دانش آموختگی بر تن کرده و با حضور در این آئین ویژه، در حضور اساتید و در پیشگاه پروردگار سوگند یاد کردند تا در قبال مسئولیت‌هایی که پس از فارغ‌التحصیلی دارند، خود را متعهد بدانند.
در این سوگندنامه که به صورت دسته‌جمعی و یکصدا توسط ۲۵۰ فارغ‌التحصیل شرکت‌کننده در این آئین قرائت شد، آمده است:
«اینک که برای پرداختن به مسئولیتی خطیر آماده هستم، از نخستین قدم با ایمانی کامل و اعتقادی تمام به آفریننده بزرگ جهان هستی، به کتاب آسمانی خود سوگند یاد می‌کنم و در پیشگاه کبریایی و با عظمت خداوند متعال پیمانی استوار می بندم و او را برعهد و میثاق پایدار خود شاهد و گواه می‌گیرم در انجام این وظیفه حساس کوتاهی ننمایم و در انجام وظایف و خدمت به مردم و میهن اسلامی عزیز آن‌طور که شایسته مقام رفیع انسانیت است، سعی و تلاش نمایم و به راه راست و درست و عطوفت انسانی گام بردارم و عزت و حرمت حرفه‌‌ام و مصلحت و مسئلت و منفعت مردم کشورم را بر هرچیز برتر و مقدم بدانم.
من به خداوند سبحان قسم یاد می کنم:
که در حرفه‌ام همواره راستی و صداقت را در پیش گیرم، مسئولیتی که به عهده‌ام گذاشته شده به نحو احسن و با کمال دقت انجام دهم.
اصل رازداری و اخلاق حرفه‌ای را رعایت نموده و از افشای اسرار حرفه‌ای‌ام مگر در موارد قانونی خودداری کنم.
من در برابر کتاب آسمانی خود سوگند یاد می کنم:
که به توسعه و پیشرفت رشته و حرفه‌ام کمک نموده و قبل از هر تصمیم کلیه جوانب مربوط به آن را در نظر بگیرم و افکار صحیح را با راه و روش صحیح به انجام رسانم و در انجام وظیفه خود کوتاهی ننمایم. 
اینک با پیمانی استوار این سوگندنامه را به‌عنوان سند شرافت فردی خویش با قلم عشق خدمت به مردم امضا می‌نمایم».
این مراسم با حضور مسئولان دانشگاه و خانواده های دانشجویان و دانش آموختگان برگزار شد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.