صفحه اصلی / مشتری در بانکداری دیجیتال، محور توجه بانک است

مشتری در بانکداری دیجیتال، محور توجه بانک است

 به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، فرهاد اینالوئی معاون فن‌آوری اطلاعات این بانک در خصوص مفهوم تجربه مشتری در بانکداری دیجیتال (Customer eXperience) اظهار داشت: موضوعی که در تحول دیجیتال، بانک ها را درگیر خود می‌کند تجربه‌ای است که مشتری  در نتیجه تعامل با بانک و کیفیت خدمات و محصولاتی که از بانک‌ها دریافت میکند بدست می آورد.
 وی افزود: تجربه مشتری ( (CXنقش تعیین کننده ای در وفاداری مشتری به بانک و توصیه به استفاده از خدمات و محصولات بانک به دوستان و اطرافیان او دارد.
 اینالوئی مشتری را در بانکداری دیجیتال محور توجه بانک دانست و افزود: در بانکداری دیجیتال فعالیت‌های مشتری شامل تراکنش‌های بانکی ، موضوعات مورد علاقه ، سلایق، میزان رضایتمندی از خدمات بانکی و از طریق استفاده از کانال های مختلف و ابزارهای دیجیتال رصد می شود و پس از تحلیل فعالیت ها ، پیشنهادات و محصولات متناسب با نیاز مشتری به وی ارائه میگردد.در همین راستا ،روش های بهبود ارتباط مشتری با بانک مورد بررسی قرار می گیرد.
معاون فن‌‌آوری اطلاعات بانک ایران زمین در پایان با اشاره به تفاوت بین تجربه مشتری (CX) و تجربه کاربر(UX) گفت:  بیشتر تمرکز و فعالیت ها در حوزه ی تجربه کاربری روی مسائل فناوری است در صورتیکه در حوزه ی تجربه مشتری تمرکز بر روی رفتار و سبک زندگی مشتری و از جنس بازاریابی و افزایش رضایتمندی و وفاداری است. 

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.