صفحه اصلی / همکاری فیس بوک در مهارت آموزی ۶۵ هزار فرانسوی

همکاری فیس بوک در مهارت آموزی ۶۵ هزار فرانسوی

فیس بوک اعلام کرد به ۶۵ هزار فرانسوی به طور رایگان در زمینه مهارت‌های دیجیتالی آموزش می‌دهد تا به زنان و افرادی که مدت‌هاست بیکارند کمک کند کسب و کار خود را راه اندازی کنند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، این غول اینترنتی هم چنین اعلام کرده است که تا سال ۲۰۲۲، ۱۰ میلیون یوروی دیگر در زمینه هوش مصنوعی در فرانسه سرمایه‌گذاری خواهد کرد اما به میزان هزینه‌ای که برای طرح آموزشی خود خواهد داشت، اشاره ای نکرد.
طبق بیانیه فیس بوک، این شبکه اجتماعی آمریکایی با همکاری آژانس ملی بیکاری فرانسه تا پایان سال ۲۰۱۹ با ۵۰۰۰۰ کارجوی فرانسوی کار خواهد کرد و به آنها مهارت‌های رایانه‌ای را خواهد آموخت. در همین مدت، فیس بوک در قالب یک کمپین کسب و کار که در حال حاضر در چندین کشور جهان دنبال می‌شود، با ۱۵۰۰۰ زن فرانسوی همکاری خواهد داشت تا به آنها برای راه اندازی کسب و کار خود کمک کند.
در این برنامه ۳۵۰۰ زن فرانسوی آموزش‌های فشرده رایانه‌ای را در شهرهای مختلف این کشور خواهند گذراند و ۱۱۵۰۰ زن دیگر هم از طریق دوره‌های آنلاین به این آموزش‌ها دسترسی خواهند داشت.
فیس بوک اعلام کرد: این اقدامات بخشی از برنامه اروپایی فیس بوک است که با هدف آموزش دادن به میلیون‌ها نفر از مردم و بنیان گذاران کسب و کارهای نوپا صورت می‌گیرد.
همچنین سرمایه‌گذاری های فیس بوک به معنای آن است که تعداد محققان مرکز هوش مصنوعی این شرکت در پاریس که یکی از چهار مرکز تحقیقاتی فیس بوک در جهان است، به ۶۰ نفر افزایش خواهد یافت. این شبکه اجتماعی اعلام کرده است که می خواهد نقشی کلیدی در برنامه بلندپروازانه فرانسه برای تبدیل شدن به مرکز هوش مصنوعی جهان را ایفا  کند.

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.