صفحه اصلی / جهت برگردان کافوهای نوری استان برگزار شد

جهت برگردان کافوهای نوری استان برگزار شد

به گزارش کسب و کار نیوز، مهندس آموئی مدیر مخابرات منطقه گیلان  در این جلسه با تاکید بر آماده سازی تمام مراحل قبل از برگردان کافوها گفت: باید بسترسازی قبل از برگردان اعم از کابل گذاری ،تست لازم برای سوئیچ ها ،کشیدن فیبر ،ایجاد شرایط کافی برای جایگزینی فیبر به جای کابل مسی فراهم شود و با فراهم سازی مقدمات فوق ،در نهایت برگردان صورت گیرد.
آموئی اظهار داشت:هر شهرستان باید عهده دار مسئولیت برگردان در آن شهرستان باشد ،جلسه توجیهی و آموزش مقدماتی با حضور رئیس اداره و مسئول شبکه برای راه اندازی و توجیه فنی برگزار شود.
با توجه به تاکیدات صورت گرفته مبنی بر اطلاع رسانی دقیق در خصوص تغییر شماره تلفن مشتریان و فراهم شدن شرایط واگذاری ADSL به همه متقاضیان ،ارتقاء کیفیت سرویس ها ،مقرر شد با تمامی مشتریان مکاتبه از طریق شهرستانها صورت گیرد.همچنین با انجام عملیات برگردان و جایگزینی کافوهای جدید ،امکان اختصاصی کردن شماره تلفن ها فراهم شده است .
آموئی در جلسه هماهنگی برگردان ۱۵۶ کافوی نوری با اشاره به ظرفیت های ایجاد شده در کل استان ،گفت: در سیستم جدید ،تمامی مشتریان اعم از سازمانها ،ادارات،شرکت ها،سندیکا، اصناف ،افراد حقیقی و حقوقی میتوانند شماره فعلی و مورد علاقه خود را به هر نقطه از استان که تمایل داشته باشند،انتقال دهند.
وی در ادامه افزود:سرعت انتقال و کیفیت ارتباط دهی ،یکی دیگر از مزایای استفاده از سیستم کافوی نوری است و محدودیت های ارتباطی  آن حذف خواهد شد.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.