صفحه اصلی / ناکامی رئال مادرید در گلزنی در سانتیاگوبرنابئو

ناکامی رئال مادرید در گلزنی در سانتیاگوبرنابئو

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، رئال مادرید امروز (یک‌شنبه) دوباره در سانتیاگوبرنابئو بازی می‌کند. سفیدپوشان میزبان دپورتیوو لاکرونیا خواهند بود. مادرید ۲۲۸ دقیقه است که در این ورزشگاه گلزنی نکرده است. از ۹ دسامبر و آخرین گل اشرف حکیمی برابر سویا شاگردان زین‌الدین زیدان نتوانسته‌اند گلزنی کنند. آن‌ها در این مدت مقابل بارسلونا و ویارئال بازی کردند اما نتوانستند دروازه این تیم‌ها را باز کنند. اگر سفیدپوشان نتوانند در بازی امروز گلزنی کنند برای نخستین بار در تاریخ باشگاه است که مادرید نمی‌تواند در سه بازی پیاپی در لالیگا در برنابئو گلزنی کنند.
باید به این نکته اشاره کرد که شاگردان زیدان در این فصل لالیگا در برنابئو در سه بازی (رئال بتیس، بارسلونا و ویارئال) گلزنی نکردند. همچنین مادرید در ۷ بازی اخیرش در لالیگا در چهار بازی دروازه حریفان را باز نکرد. این در حالی بود که سفیدپوشان در ۶۰ بازی پیاپی در همه رقابت‌ها گلزنی کردند.
نکته عجیب این جا است از ۱۲۱ بازی که زیدان هدایت مادرید را بر عهده گرفته تنها تیمش هفت بازی (۵.۷۸ درصد) را بدون گل پشت سر گذاشته است.
زیدان نخستین بار در نهم ژانویه ۲۰۱۶ بر نیمکت مادرید نشست. این بازی در برنابئو برگزار شد و مادریدی‌ها پنج گل به ثمر رساندند. گرت بیل هت‌تریک و کریم بنزما دبل کرد. دو بازیکنی که در فصل کنونی آمار ضعیفی را بر جای گذاشتند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.