صفحه اصلی / دلار به مرز ۴۵۲۰ تومان رسید

دلار به مرز ۴۵۲۰ تومان رسید

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، قیمت طلا ۱۸عیار در بازار آزاد هم‌اکنون۱۴۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی یک‌میلیون و ۵۰۷ هزار تومان است، ضمن آنکه قیمت دلار در بازار آزاد به مرز ۴۵۲۰ تومان رسیده است.
هم‌اکنون قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در بازار سبزه‌میدان یک‌میلیون و ۵۰۷ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم یک‌میلیون و ۴۶۰ هزار تومان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۷۳۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴۲۶ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۲۸۲ هزار تومان اعلام شده است.
همچنین قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم در بازار از ۱۴۱ هزار تومان عبور کرد؛ ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۳۳۱.۷دلار قیمت‌گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد.
گفتنی است، قیمت دلار از هفته گذشته پیش وارد مدار گرانی مجدد شد تا جایی که امروز به مرز ۴۵۲۰ تومان در بازار رسید. قیمت یورو نیز با قیمت ۵۵۷۰ تومان، پوند انگلیس ۶۲۶۰ تومان، درهم امارات ۱۲۵۰ تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.
تغییرات لحظه‌ای  قیمت دلار، طلا، سکه و ارز را اینجا مشاهده کنید.
** توجه داشته باشید نرخ دلار در جدول زیر با نرخ لحظه‌ای دلار در کف بازار متفاوت است, در این خبر منظور از نرخ دلار که در بالا هم درج شده، قیمت لحظه‌ای دلار است که مقابل پاساژ افشار معامله می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.