صفحه اصلی / برگزاری جلسه هیئت نمایندگی املاک و مسکن در اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر

برگزاری جلسه هیئت نمایندگی املاک و مسکن در اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان بوشهر، این جلسه به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی و با حضور سرپرست املاک و حقوقی، مدیریت مسکن و ساختمان، عامل ذیحساب سازمان ملی زمین و مسکن، رئیس املاک و بانک زمین، مسئول اداره واگذاری، رئیس اداره حقوقی و کارشناسان املاک و حقوقی در ساعت ۱۵/۳۰ مورخ ۹۶/۱۰/۲۶ در دفتر سرپرست مدیریت املاک و حقوقی برگزار شد.
فرزاد رستمی در حاشیه این جلسه گفت: این نشست در خصوص تکمیل برنامه اجرایی سال ۹۶ و همچنین برنامه‌های پیشنهادی سال ۹۷ به سازمان ملی زمین و مسکن تشکیل شد.
وی ضمن تأکید بر برگزاری چنین جلساتی اظهار کرد: در این جلسه موضوعات مختلف مطرح شد که توسط هیئت نمایندگی تصمیماتی اتخاذ شد.
وی در ادامه افزود: بیشتر موضوعات در خصوص درخواست واگذاری زمین، درخواست انتقال سند مالکیت، ارزیابی و قیمت‌گذاری اراضی مورد درخواست اشخاص حقیقی و حقوقی با کاربری‌های مختلف وفق ضوابط و مقررات ابلاغی، واگذاری و تعیین و تکلیف زمین بوده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در پایان اعلام کرد: جلسه هیئت نمایندگی برحسب درخواست‌ها و در جهت رفع موانع و ابهامات موجود و اتخاذ تصمیمات هر هفته در اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار می‌گردد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.