صفحه اصلی / دریانوردان شهید سانچی جهادگران اقتصادی کشور بودند

دریانوردان شهید سانچی جهادگران اقتصادی کشور بودند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بنادر و دریانوردی گیلان ، مراسم گرامیداشت جان باختن شهادت گونه ۳۲ خدمه و پرسنل کشتی نفتکش سانچی و وداع با جانباختگان گیلانی آن با حضور خانواده های داغدیده این دریانوردان و ۳ هزار نفر از مردم شریف استان گیلان و شهرستان بندر انزلی در سالن مسافربری اداره کل بنادر و دریانوردی استان برگزار شد.
حسین چراغی در حاشیه این مراسم، ضمن عرض تسلیت خدمت مردم استان گیلان و شهرستان انزلی، اظهار کرد: از طرف جامعه دریایی و بندری کشور وظیفه دارم این مصیبت بزرگ و دردناک را خدمت خانواده های محترم شهدای حادثه غم انگیز نفتکش سانچی تسلیت و تعزیت عرض کنم.
مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان، با بیان اینکه از خداوند منان تسلی خاطر برای هم استانی ها، همشهریان و بازماندگان دریادلان سفرکرده را مسئلت دارم، یادآور شد: آنچه که می تواند درد بزرگ و غم عظیم ما را تسکین دهد، ذکر این نکته است که دریانوردان شهید ما جهادگران اقتصادی کشور بودند و در راه تعالی اقتصادی جان خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و تقدیم ملت کردند.
وی از شهدای کشتی نفتکش سانچی تعبیر به قهرمانان کشور کرد و گفت: بی تردید یاد و خاطره این عزیزان دریادل همیشه در قلب های ما زنده خواهد ماند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم رهرو این عزیزان در سنگر اقتصادی و آبادانی کشور باشیم و با تلاش و کوشش، نام دریادلان شهید خودمان را بر تارک جمهوری اسلامی ایران و بر فراز تاریخ این سرزمین زنده نگه داریم.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان در این مراسم پیام تسلیت رئیس سازمان بنادر و دریانوردی کشور را قرائت کرد.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.