صفحه اصلی / ارائه خدمات کوتاه مدت به ۶٣۶ هزار بیمه شده تامین اجتماعی

ارائه خدمات کوتاه مدت به ۶٣۶ هزار بیمه شده تامین اجتماعی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: کمک های کوتاه مدت این سازمان شامل کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه مرخصی زایمان، کمک هزینه سفر بیمار و همراه، وسایل کمک پزشکی و توانبخشی (اروتز و پروتز)، غرامت نقص عضو، غرامت دستمزد ایام بیماری و کمک هزینه کفن و دفن است.
در ۶ ماهه ابتدای سال جاری ۵١ هزار و ۴۴۵ مورد کمک هزینه ازدواج به بیمه شدگان واجد شرایط ارائه شده و ۶٠ میلیارد تومان برای این کار هزینه شده است. همچنین ٩۴ هزار و ٨۴٩ مورد کمک هزینه مرخصی زایمان ارائه و ١٣١ میلیارد تومان نیز برای این موضوع هزینه شده است.
در این بازه زمانی ١٣ هزار و ٨۴٢ مورد کمک هزینه سفر پرداخت و ٣ میلیارد و ٧٧٧ میلیون تومان هزینه شده است. همچنین ٢١۶ هزار و ٢٨ نفر بابت کمک هزینه اروتز و پروتز ١۶ میلیارد و ۶٠٠ میلیون تومان دریافت کرده اند.
بر اساس آمار اعلام شده ۵۶٣ نفر بابت غرامت نقص عضو ١ میلیارد و ٧٧۴ میلیون تومان دریافت کرده اند و بابت غرامت دستمزد ایام بیماری ١۶٢ میلیارد تومان به ٢٣۵ هزار و ۴۶١ نفر پرداخت شده است. بابت کمک هزینه کفن و دفن نیز مبلغ ١٧ میلیارد تومان به بازماندگان ٢۴ هزار و ۶۵ نفر پرداخت شده است. 

همچنین مطالعه کنید:

واردات خودرو‌های نو ادامه دارد

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد اتابک وزیر صمت در خصوص واردات خودرو  گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.