صفحه اصلی / کاپلو خطاب به کونته: هیچکس حریف زبان مورینیو نمی‌شود

کاپلو خطاب به کونته: هیچکس حریف زبان مورینیو نمی‌شود

به‌ گزارش ‌کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا در دو هفته‌ اخیر دعوای آنتونیو کونته و ژوزه مورینیو اخبار و فوتبال جزیره را تحت تاثیر قرار داده است و این دو مربی بارها از خجالت یکدیگر در آمده‌اند.
فابیو کاپلو، سرمربی ایتالیایی که سابقه هدایت یوونتوس و رئال مادرید را در کارنامه خود دارد، درباره اتفاقات پیش آمده بین این دو مربی به اظهار پرداخت و گفت‌: من فکر می‌کنم کونته این را درک نکرده است که دارد با چه کسی سر و کله می‌زند. من از اتفاقاتی که بین این دو مربی رخ داده است واقعا شگفت زده شده‌ام و اصلا انتظار نداشتم که چنین چیزی پیش آید. کونته باید بداند که وقتی پای بحث کلامی و جدل پیش می‌آید هیچ‌کسی حریف ژوزه مورینیو نخواهد شد.
کاپلو در ادامه‌ صحبت‌های خود بیان‌ کرد: شاید کونته می‌خواست توجه را از تیم خود بردارد. من فکر می‌کنم او نباید از کلمه "پیر و سالخورده" برای ژوزه مورینیو استفاده می‌کرد. این طور صحبت کردن‌ها اصلا درست نیست.
آنتونیو کونته و ژوزه مورینیو در حالی درگیری لفظی با هم دارند که تیم‌هایشان در یک ماه آینده برنامه‌های پر فشاری دارند و باید در چند جبهه مختلف به رقابت بپردازند. چلسی امشب (شنبه) باید به مصاف لسترسیتی برود و منچستریونایتد هم دوشنبه شب یک دیدار خانگی پیش رو دارد و باید برابر استوک سیتی بازی کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.