صفحه اصلی / لزوم بازاریابی برای صنایع‌دستی در خارج از کشور

لزوم بازاریابی برای صنایع‌دستی در خارج از کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،  سیدابوالفضل رضوی در حاشیه همایش حمایت از تولید و اشتغال در مناطق روستایی، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای اشتغال در حوزه صنایع‌دستی، باید هم در خارج از کشور بازاریابی شود و هم داخل کشور معرفی شود که با توجه به مشکل آبی که در کشور وجود دارد، این نوع اشتغال نیاز به مصرف چندان آب ندارد.
وی ادامه داد: در بحث تولید لباس و یا فرآوری صنایع معدنی می‌توان اشتغال‌زایی قابل توجهی را ایجاد کرد؛ چراکه ایجاد اشتغال در بخش‌ها هزینه کمتری نسبت به سایر صنایع دارد.
وی با اشاره به اقداماتی که در راستای مهاجرت معکوس به روستاها انجام شده است، افزود: ایجاد مجمع‌های آموزشی یکی از این اقدامات است؛ چرا که روستائیان با داشتن دغدغه آینده فرزندان‌شان از نظر تحصیلی است چراکه بعد از تحصیل در مقطعی امکان ادامه تحصیل برای فرزندان آنان نبود که با ایجاد مجتمع‌های آموزشی جلوی مهاجرت از روستاها به شهرها گرفته شد.
رضوی خاطرنشان کرد: در بحث درمان نیز مشکلات روستائیان با ایجاد مجمتع‌های درمانی، برطرف شد و فرصت خوبی هم برای ایجاد اشتغال در روستاها به وجود آمده است.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور با اشاره به مقاوم‌سازی مساکن روستایی، یادآور شد: بیش از ۵ میلیون واحد مسکونی روستایی در کشور وجود دارد که قریب به ۶۰ درصد این خانه‌ها مقاوم‌سازی شده و ۴۰ درصد آن باقی مانده است و بنیاد مسکن در این بخش خوب عمل کرده و باید بتوانیم اعتبارات این بخش را به ۴۰۰ هزار میلیارد تومان برسانیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.