صفحه اصلی / کیک‌مالی پاندیچ در تمرین پرسپولیس

کیک‌مالی پاندیچ در تمرین پرسپولیس

به‌ گزارش ‌کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، تمرین پرسپولیس امروز (سه‌شنبه) از ساعت یازده در زمین پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد. تنها غایبان تمرین سرخپوشان احمد نوراللهی و بشار رسن بودند که با توجه به حضور تیم‌ ‌ملی  المپیک عراق در چین، هافبک عراقی سرخپوشان در تمرین امروز پرسپولیس حاضر نشد.
در ابتدای تمرین برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات سرخ‌ها  دقایقی را با بازیکنان به صحبت پرداخت و سپس بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند و پاس‌کاری تک ضرب را تمرین کردند. دسته اول، بازیکنان اصلی سرخ پوشان بودند که به احتمال زیاد در دیدار مقابل مشکی پوشان به میدان خواهند رفت. دسته دوم نیز بازیکنان ذخیره به همراه محسن مسلمان و شجاع خلیل‌زاده‌ای بودند که مقابل سیاه جامگان محروم و غایب خواهند بود.
پس از تمرین یک ضرب، ۱۲ بازیکن کاور پوشیدند و برانکو بازیکنان خود را به دو دسته تقسیم کرد. هشت بازیکن با لباس پرسپولیس مقابل ۱۲ بازیکن کاورپوش مقابل هم قرار گرفتند که تیم کاورپوش شامل بیشتر بازیکنان ذخیره بود شش بر دو نتیجه‌ را به حریف خود واگذار کرد. سپس بازیکنان به تمرین کرنر پرداختند و گل زدن از روی ضربات ایستگاهی را تمرین کردند. در انتهای تمرین نیز تعدادی از بازیکنان به سرد کردن خود پرداختند. بازیکنانی نظیر سیامک نعمتی، علی علیپور و گادوین منشا ضربات ایستگاهی را تمرین کردند. این در حالی بود که هیچ کدام از دروازه‌بان پرسپولیس در درون دروازه نبودند و در مقابل ضربات ایستگاهی وحید امیری، علی علیپور، گادوین منشا، حمید طاهرخانی و فرشاد احمدزاده در دروازه‌ ایستادند در انتهای تمرین نیز بازیکنان و اعضای پرسپولیس قصد این را داشتند که برای ایگور پاندیچ، مربی دروازه‌بان این تیم تولد بگیرند که این مربی دروازه‌بان با زدن کیک به صورتش ناراحت شد و حتی به سمت دو الی سه بازیکن پرسپولیس نظیر احمدزاده، بیرانوند و کمال کامیابی نیز هجوم برد.
همچنین علیرضا بیرانوند با روشن کردن فششه‌ای تولد پاندیچ را تبریک گفت‌.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.