صفحه اصلی / زنان، مسئول تحقق ۳۰ درصد اقتصاد مقاومتی و اشتغال کشور هستند

زنان، مسئول تحقق ۳۰ درصد اقتصاد مقاومتی و اشتغال کشور هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا،  دبیر کارگروه زنان روستایی عشایر و مناطق محروم معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: زنان باید برای تحقق سهم ۳۰ درصدی اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید که به آنها سپرده شده ایفای نقش کنند.
پریچهر سلطانی دوشنبه شب در نشست هم اندیشی بانوان بوشهری اظهار کرد: ایفای نقش زنان در توسعه پایدار، مشارکت اجتماعی اقتصادی و سیاسی از جمله موارد مهم است که زنان باید برای تحقق آن گام های اساسی بردارند. 
وی تاکید کرد: همچنین در مورد کارآفرینی زنان در صنایع کوچک و شهرک های صنعتی نیز انتظار می رود با توجه به فرصت های ویژه ایجاد شده برای زنان از ورود به این بخش برای تولید و اشتغال تلاش کنند. 
مشاور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: کارآفرینی در شهرکهای صنعتی مزیت هایی از جمله کنسرسیوم های صادراتی، آموزش رایگان کارآفرینی و بازاریابی دارد که این موارد یک ظرفیت ویژه برای بانوان است. 
وی گفت: در این ارتباط تسهیلات حضور در نمایشگاه ها، مهیا بودن همه زیرساخت ها و وجود کلینیک های مشاوره از جمله مزیت های قابل استفاده برای زنان است. 
سلطانی اظهار داشت: در این زمینه زنان باید با دریافت تسهیلات کم بهره اشتغال روستایی و اشتعال فراگیر رسالت مهم خود را ایفا کنند. 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.