به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، در آذر ماه امسال ۳ هزار و۸۶۶ فقره شکایت توسط واحدهای بازرسی اصناف دریافت شد که۷۲ درصد در بخش کالا و ۲۸ درصد در بخش خدمات بود. از مجموع شکایات دریافتی ۴درصد به صورت حضوری، ۹۵ درصد تلفنی و یک درصد به صورت کتبی دریافت و رسیدگی شده است . در عین حال پس از بررسی های معمول و ارزیابی کارشناسان تعداد ۳ هزار و ۸۱۸ فقره شکایت قابل پیگیری تشخیص داده شد که برای رسیدگی و برخورد قانونی به ادارات و مراجع ذیربط ارسال شده است. همچنین از کل شکایات قابل پیگیری۲ درصد منجر به رضایت شاکی، ۴۵درصد متخلف،۵۱ درصد غیرمتخلف و ۲ درصد در دست بررسی است. طبق گزارش واحد معاونت نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران، بیشترین عناوین تخلف مربوط به درج نکردن قیمت، گرانفروشی و عدم صدور صورتحساب است.
همچنین مطالعه کنید:
آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانهها است
به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …