چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / رونق صنعت ساختمان اشتغال‌زایی را به دنبال دارد

رونق صنعت ساختمان اشتغال‌زایی را به دنبال دارد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی در دیدار با هیئت‌مدیره انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان بیان کرد: وجود مجموعه‌های متخصص در حوزه ساخت و ساز مسکن در استان بسیار سودمند است و باعث کاهش دغدغه‌های هم استانی‌ها و نهادهای دولتی مربوطه در این حوزه در استانداردسازی و رعایت قوانین جاری و پیشگیری از حوادث می‌شود.
محبوبی افزود: با خروج دولت از حوزه ساخت و ساز مسکن، انتظار می‌رود انجمن‌های تخصصی و صنفی در این بخش حضور بیشتر در اجرای طرح‌های مختلف ساخت و ساز مسکن در استان داشته باشند.
وی ادامه داد: بهسازی در بافت فرسوده شهرهای استان، بازآفرینی شهری و تکمیل برخی از پروژه‌های مسکن مهر استان از مقوله‌های مهمی است که انجمن انبوه‌سازان و سرمایه‌گذاران در بخش مسکن می‌توانند در آن ورود پیدا کند.
این مقام مسئول اضافه کرد: تهیه بسته‌های پیشنهادی جهت تشویق سرمایه‌گذاران در بخش مسکن از راهکارهای است که می‌توان باعث رونق حضور بخش خصوصی در این صنعت شود.
در این دیدار مهندس مرتضوی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیر انجمن انبوه‌سازان از آمادگی انجمن جهت حضور و سرمایه‌گذاری و همکاری‌های فی‌مابین در این بخش بیان کرد.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.