صفحه اصلی / استاندار چهارمحال و بختیاری از حضور مردم در راهپیمایی بزرگ شکوه و وحدت قدردانی کرد

استاندار چهارمحال و بختیاری از حضور مردم در راهپیمایی بزرگ شکوه و وحدت قدردانی کرد

به گزارش کسب و کار نیوز متن کامل پیام اقبال عباسی به شرح ذیل است:
مردم چهارمحال و بختیاری با حضور خود در این راهپیمایی بزرگ سیلی محکمی به صورت آشوبگران و مشت محکمی بر دهان ایادی استکبار جهانی زدند.
 مردم انقلابی، متدین و شهید پرور چهارمحال و بختیاری همانند سایر صحنه‌های تاریخی ایران اسلامی باز هم به میدان آمدند تا حضور پرشکوه خود طرحی دیگر از دسیسه های استکبار جهانی را شکست دهند.
حضور مردم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی بزرگ "شکوه وحدت" ۱۷ دی ۱۳۹۶ علیه آشوبگران و اغتشاشگران اخیر و در دفاع از نظام جمهوری اسلامی، آرمان‌های امام خمینی (ره)، تجدید پیمان با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بیعت با شهداء بار دیگر پایه‌های استکبار جهانی را به لرزه درآورد.
خروش دلاورمردان و شیرزنان چهارمحال و بختیاری خط بطلانی بر تمامی نقشه‌های پلید استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، اسرائیل و نوکران آن‌ها مانند عربستان سعودی کشید.
مردم ایران و چهارمحال و بختیاری پشتوانه ای محکم و برای نظام، جمهوری اسلامی و انقلاب هستند که هیچ توطئه‌ای نمی تواند بین آنان اندک سستی‌ای ایجاد کند. به همین منظور اینجانب از حضور آگاهانه، با بصیرت، پرشکوه و ارزشمند مردم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی بزرگ "شکوه وحدت" علیه آشوبگران و اغتشاشگران اخیر و خروش آنان علیه استکبار جهانی قدردانی می‌کنم.

 

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.