صفحه اصلی / گروه فنرسازی زر رکورد تولید و فروش محصولات خود را شکست

گروه فنرسازی زر رکورد تولید و فروش محصولات خود را شکست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز؛ مهدی صدری اظهارکرد: گروه فنرسازی زر همزمان با افزایش میزان تولید خودرو در گروه سایپا توانست رکورد تولید محصولات خود را شکسته و موفقیت جدیدی را کسب کند.
وی افزود: با توجه به نتایج فوق، این مجموعه توانسته ۵۹ درصد تولید محصولات خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دهد. هم چنین فروش گروه فنرسازی زر در ۹ ماهه‌ سال۹۶ مقدار ۷ هزار و ۳۴۷ تن بوده که نسبت به مدت مشابه ۱۷درصد افزایش را نشان می‌دهد.
صدری در ادامه تصریح کرد: گروه فنرسازی زر در چندسال اخیر و همزمان با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در گروه خودروسازی سایپا در زمینه افزایش تولید، توانسته با هدایت سرمایه خود به سمت تولید، موفقیت های مهمی در این زمینه کسب کند.
وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به فعالیت های صادراتی گروه فنرسازی زر خاطرنشان کرد: باتوجه به کیفیت و تنوع بالای محصولات گروه زر، توانسته‌ایم در بازارهای خارجی هم فعالیت کرده و میزان صدور محصولات در بازارهای خارجی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته درصد افزایش دهیم، ضمن این که میزان صادرات محصول در ۹ ماهه امسال نسبت به کل سال گذشته ۲۰ درصد افزایش نشان می دهد.
مدیرعامل گروه فنرسازی زر در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: براساس اهدافی که مدنظر قرار داده ایم، با توجه به اینکه هدف اصلی گروه زر برآورده کردن تأمین ۱۰۰ درصد نیازهای گروه سایپا است و خوشبختانه به این مهم دست پیدا کردیم، قصد داریم از سال آینده توسعه فعالیت‌های بازرگانی در خارج از گروه خودروسازی سایپا را در زمینه فروش محصول در دستورکار قرار دهیم تا از این طریق بتوانیم سهم بازار و نقدینگی مناسبی را جهت تولید به دست آوریم.
وی همچنین به نقش منابع انسانی فعال و متعهد در این گروه اشاره کرد و افزود: برخورداری از نیروی انسانی فعال و کارمحور به عنوان یک مزیت مهم در گروه فنرسازی زر محسوب می شود و می‌تواند زمینه رشد ادامه‌دار این مجموعه را فراهم سازد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.