صفحه اصلی / اختلال تلفنی در۳ مرکز مخابراتی تهران از ۱۸ دیماه

اختلال تلفنی در۳ مرکز مخابراتی تهران از ۱۸ دیماه

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  مخابرات منطقه تهران، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید محسنیان با پیش شماره های ۶۶۷۸ تا۶۶۸۲ در محدوده خیابان های بلوار معلم غربی، یافت آباد، الغدیر جنوبی، بزرگراه آزادگان و حریم رودخانه کن مختل می شود.
همچنین در مرکز مخابرات شهید توکلی با پیش شماره های ۴۴۵۰تا ۴۴۵۹ در محدوده اتوبان کرج، بزرگراه آزادگان، بلوار لاله و رودخانه کن به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است. 
ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات اندیشه ۳ از ساعت ۲ بامداد به مدت چهار ساعت مختل می شود.
بر اساس آخرین گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضریب نفوذ تلفن ثابت کشور در بازه زمانی ابتدای سال ۱۳۸۶ تا انتهای شهریورماه امسال در حالی به رقم ۳۸.۶۹ درصد رسید که در سال ۱۳۸۶ این ضریب۳۳.۴۳ درصد و در پایان خردادماه امسال ۳۸.۶۱ بود.
تعداد تلفن های ثابت دایری کشور تا پایان پارسال ۳۰ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۶۳۳ شماره بود و خردادماه امسال به ۳۰ میلیون و ۵۹۰ هزار و ۳۲۳ شماره رسید.
ضریب نفوذ تلفن ثابت به عدد ۳۸.۶۹ نشان دهنده آن است که با وجود توسعه تلفن همراه در کشور و توزیع بیش از ۱۶۵ میلیون سیم کارت هنوز تلفن ثابت جایگاه خود را در بین مردم از دست نداده و همچنان وسیله ارتباطی مردم با یکدیگر است.
تعداد مشترک پهن باند ثابت کشور تا پایان اسفندماه پارسال ۹ میلیون و ۴۰۸ هزار و ۲۳ مشترک بوده، اما در پایان شهریور ماه امسال به ۱۰ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۱۱۸مشترک رسید.
تعداد تلفن همگانی کشور نیز تا پایان سال ۱۳۹۵ حدود ۱۱۵هزار و ۷۶۴دستگاه بود، که تا پایان خردادماه امسال به رقم ۱۱۵ هزار و ۵۵۰ دستگاه رسید که این امر نشان از کاهش تعداد دستگاه های تلفن همگانی در کشور در رقابت با تلفن همراه است.
شمار روستاهای دارای تلفن خانگی بر پایه تازه ترین گزارش، دفتر بررسی های فنی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به رقم ۴۸ هزار و۹۷۶ روستا رسید.
 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.