چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / وضعیت نامشخص دو بازیکن مدنظر تراکتورسازی

وضعیت نامشخص دو بازیکن مدنظر تراکتورسازی

به‌ گزارش ‌کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، پس از سپری شدن محرومیت تراکتورسازان از نقل‌ و انتقالات، این باشگاه توانست پنج بازیکن سرباز جذب کند و قرارداد جدیدی هم با امید عالیشاه امضا کند تا با تیمی قدرتمند در نیم فصل دوم به میدان برود اما این باشگاه از ثبت قرارداد دو بازیکن دیگر عاجز ماند.
جردی آلمیدا، دروازه‌بان برزیلی واسکودوگاما از نخستین بازیکنانی بود که نامش برای ‌اضافه شدن به تراکتورسازان حتی در رسانه‌های برزیلی مطرح شد. این گلر ۲۴ ساله به تبریز آمد و پس از حضور در تمرین‌های تراکتورسازی به ایفمارک رفت و حتی در تست پزشکی نیز شرکت کرد اما باشگاه تراکتورسازی هنوز نتوانسته قراردادی با این بازیکن منعقد کند. مدیران تراکتورسازی علت این تاخیر در ثبت قرارداد را نیامدن ITC این بازیکن برزیلی بیان‌ می‌کند اما بسیاری از باشگاه‌های دیگر که دیرتر با بازیکن مد نظر خود به توافق رسیده بودند توانستند ITC بازیکن جذب شده خود را دریافت کنند و از آنها در لیگ برتر استفاده کنند. ظاهر داستان به گونه‌ای است که گویا تعللی در گرفتن این ITC صورت گرفته است. حال باید دید این تعلل به علت کیفیت فنی آلمیدای برزیلی یا نامطلوب بودن تست پزشکی این دروازه‌بان ۲۴ ساله بوده است.
دیگر بازیکنی که تراکتورسازان هنوز سردرگم جذب او هستند عیسی آل‌کثیر، مهاجم نفت تهران است. آل‌کثیر که علی‌رغم مشکلات نفت تهران عملکرد خوبی در این فصل داشته و توانسته گل‌های تاثیرگذاری برای تیم خود به ثمر برساند با شروع فصل نقل‌ و انتقالات زمستانی به دنبال فسخ قرارداد یک طرفه با باشگاه نفت تهران بود که ثمری نداشت. کمیته‌ تعیین وضعیت بازیکنان، حق فسخ یک طرفه را به این مهاجم نداد. این مهاجم که با تراکتورسازان برای پیوستن به این تیم تبریز به توافق رسید، امیدوار است در فرصت باقی‌ مانده بتواند قرارداد خودش را با نفتی‌ها فسخ کند و به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی بپیوندد.
صحبت‌های افاضلی در نشست خبری مبنی بر این که هر کسی نتواند خودش را با تفکرات و تغییرات نفت همراه کند، می‌تواند از این باشگاه جدا شود، می‌تواند بستر پیوستن آل‌کثیر به تراکتورسازی را فراهم کند.

همچنین مطالعه کنید:

رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، ناصر اسکندری با اشاره به اینکه ۹۴ درصد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.