صفحه اصلی / شاخص بورس به ارتفاع ۹۶ هزار واحد برگشت

شاخص بورس به ارتفاع ۹۶ هزار واحد برگشت

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۳۴۱ واحد رشد کرد و به ارتفاع ۹۶ هزار واحد بازگشت.
در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۱۳۱۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۳۵۱ میلیارد تومان در ۵۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۳۴۱واحدی در ارتفاع ۹۶هزار و ۲۷۰واحد قرار گرفت.
بیشترین تأثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکتهای پالایش نفت اصفهان، ملی صنایع مس ایران و گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان شد و در مقابل نمادهای معاملاتی فولاد خوزستان، گروه مپنا و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.
شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۱۰۹واحد، کل (هموزن) ۱۲۱واحد، قیمت (هموزن) ۹۱واحد، آزاد شناور ۴۴۶واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به‌ترتیب ۲۱۶و ۸۶۱واحد رشد کردند.
بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳۷۳میلیون ورقه به‌ارزش ۱۸۳میلیارد تومان در ۳۵هزار نوبت، آیفکس ۸.۱ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۰۶۳واحد قرار گرفت.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.