صفحه اصلی / نباید اجازه دهیم عده‌ای فرصت طلب بین مسئولان و مردم تفرقه ایجاد کنند

نباید اجازه دهیم عده‌ای فرصت طلب بین مسئولان و مردم تفرقه ایجاد کنند

به گزارش کسب و کار نیوز استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای اداری چهارمحال و بختیاری گفت: استکبار جهانی همواره سعی بر ضربه زدن به جمهوری اسلامی داشته است.
اقبال عباسی افزود: ترورهای فراوان، جنگ تحمیلی، تحریم‌های ظالمانه و ایجاد نارضایتی بین مردم از مهم‌‍ترین اقدامات استکبار جهانی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و براندازی نظام در ۴۰ سال قبل محسوب می‌شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مسئولان جمهوری اسلامی موظفند برای خدمت صادقانه و بی‌منت به منظور کسب رضایتمندی عمومی تلاش داشته باشند.
وی گفت: مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی می‌توانند از مسئولان در هر رده‌ای که باشند در چارچوب قانون و مقررات پرسش‌های خود را مطرح کنند.
عباسی به برخی اعتراضات هفته گذشته اشاره و اظهار کرد: تلاش نیروی انتظامی و مأموران امنیتی برای تأمین آرامش در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری قابل قدردانی است.
وی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری در اعتراضات هفته گذشته جزو استان‌های امن کشور بود.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مسئولان موظفند تأمین تمامی خواسته‌ها و نیازهای قانونی و به حق مردم را به موقع انجام دهند.
وی یادآور شد: البته نباید اجازه دهیم عده‌ای فرصت طلب بین مسئولان و مردم تفرقه و شکاف ایجاد کنند.
عباسی گفت: تامین آرامش بستر اصلی دستیابی به توسعه همه جانبه و پویا در بخش‌های مختلف محسوب می‌شود.
استاندار تصریح کرد:  با توجه به درخواست‌های شهروندان به منظور دفاع از نظام جمهوری اسلامی و پاسخ دندان شکن به اغتشاشگران ساعت ۱۰ صبح فردا یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ راهپیمایی مردمی در ۱۴ نقطه استان برگزار خواهد شد.

 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.