صفحه اصلی / اتفاقات اخیر ایران قابل مقایسه با سال ۲۰۰۹ نیست

اتفاقات اخیر ایران قابل مقایسه با سال ۲۰۰۹ نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، سید حسن نصرالله در گفت‌وگو با شبکه المیادین در واکنش به اعتراضات اخیر ایران با اشاره به اینکه مشکلات امروز ایران سیاسی نیست گفت: اتفاقات اخیر ایران به خوبی قابل فهم است و این تفاقات قابل مقایسه با اتفاقات سال ۲۰۰۹ نیست.
حسن نصرالله با اشاره به اینکه تمام جریان های جمهوری اسلامی ایران امروز متحد شدند گفت: برخی از قدرت های سیاسی در بحران ایران دخالت کردند و به اعتراضات سمت و سویی سیاسی دادند اما رهبری ایران با آرامش با این مساله برخورد کرد و حساب تظاهرکنندگان را از اشوبگران جدا کرده است.
دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه امریکا و عربستان وارد این مساله شدند و از این اعتراضات بهره بردند افزود: اعتراضات ایران گسترده نبود و امری که این مساله را گسترده کرد اشوبگری و دخالت خارجی است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه موضوع اقتصادی امروز بزرگترین چالشی است که ایران با آن مواجه است خاطرنشان کرد: فایده ی اعتراضات این بود که طرف‌های داخلی را به بحث و بررسی و حل مشکلات واداشت.
حسن نصرالله تاکید کرد که اغلب مردم ایران تابع سیاست خارجی رهبری هستند و این سیاست بر پایه دیپلماسی است.
دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه با اشاره به اینکه مردم تحت تاثیر رسانه های غربی قرار نگیرند تاکید کرد: آرزوهای ترامپ و دولتش و نتانیاهو و اسرائیل و مسولان سعودی نقش بر آب شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.