صفحه اصلی / مبارزه ۷۵۳ کاراته کار در پاریس

مبارزه ۷۵۳ کاراته کار در پاریس

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،  فدراسیون جهانی کاراته برای سال ۲۰۱۸ از سری رقابتهای کاراته وان سه مرحله لیگ جهانی در پاریس، رتردام، رباط و سه مرحله سری A در سالزبورگ، سانتیاگو و شانگهای برنامه ریزی کرده که امتیازات آن در رنکینگ فدراسیون جهانی برای کسب سهمیه المپیک موثر است.
نخستین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی ششم تا هشتم بهمن ماه در پاریس برگزار خواهد شد. برای حضور در این مسابقات ۷۵۳ کاراته کا از ۸۰ کشور جهان ثبت نام کرده اند.
ایتالیا با ۵۵ کاراته کا بیشترین شرکت کننده را دارد. فرانسه میزبان ۴۸ کاراته کا ثبت نام کرده است و ایران به همراه ترکیه هرکدام با ۳۵ کاراته کا در رتبه سوم بیشترین شرکت کننده قرار دارند و اسپانیا هم ۳۱ کاراته کا در این رقابتها دارد.
از ایران و در بخش بانوان نسرین دوستی، سارا بهمن یار، زهره برزگر، فاطمه چالاکی، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور، نگین باقری، مهتاب اسماعیلی، مبینا کاویانی، حمیده عباسعلی و محدثه آقایی ثبت نام کرده اند.
در بخش مردان هم ابوالفضل شهرجردی، امیربهادرتدین، مجید حسن نیا، امیرمهدیزاده، سعید احمدی، سعید علیپور، هانون درفشی پور، امیرمیرزایی، بهمن عسگری، علی اصغرآسیابری، ابراهیم حسن بیگی، کیوان بابان، علی فداکار، مهدی قراری زاده، احسان حیدری، مهدی خدابخش، ذبیح الله پورشیب، صالح اباذری، هادی عرب، مهدی آشوری، سجاد گنج زاده و سامان حیدری در سایت مسابقات ثبت نام کرده اند.
در بخش کاتای تیمی هم تیم های تهران(تدین، روشنی و سجادی فر) و اراک(شهرجردی، زند و دلیخون) در این رقابتها حضور خواهند داشت.
برخی از این نفرات که با تشخیص کادر فنی و با هزینه فدراسیون به این مسابقات اعزام خواهند شد و برخی دیگر از این کاراته کاها با هزینه شخصی روی تاتامی پاریس مبارزه خواهند کرد. 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی واردات خودرو در سال ۱۴۰۲ /افتتاح یک ابر پروژه چند منظوره در سریلانکا

به گزارش کسب و کار نیوز، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت با اشاره به سفر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.