صفحه اصلی / لزوم اتخاذ رویه مشترک در بین بنادر شمالی

لزوم اتخاذ رویه مشترک در بین بنادر شمالی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، محمدتقی انزان پور  در جلسه کمیته وصول مطالبات سازمان بنادر و دریانوردی که در بندر نوشهر برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: برای چگونگی وصول مطالبات از شرکت‌های کشتیرانی و دیگر شرکت‌های مرتبط با بندر، باید سیاست یکسانی اتخاذ شود تا زمینه هرگونه سوءاستفاده برای شرکت‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی طرف قرارداد با بندر برطرف شود.
وی با اشاره به اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در زمینه وصول مطالبات گفت: بندر نوشهر در این زمینه در سال‌های گذشته به صورت جدی برخورد کرده به طوری که منجر به کاهش چشمگیر بدهکاران تجاری در این بندر شد و این امر تا زمانی اثرگذار خواهد بود که به صورت رویه‌ای مشترک در بین بنادر شمالی اجرایی شود.
در ادامه لقمان پارسی نیا مدیرکل امور مالی سازمان بنادر و دریانوردی نیز فلسفه وجودی تشکیل کمیته وصول مطالبات را کاهش بدهی اشخاص به سازمان عنوان کرد.
وی افزود: اختلافات فی‌مابین بنادر شمالی به‌ویژه در بخش لایروبی باید با اتخاذ راهکار مناسب و وحدت رویه برطرف شود و این امر مستلزم رعایت دقیق قوانین و دستورالعمل‌های سازمان بنادر در بخش وصول مطالبات است.
پارسی نیا برخورد سلیقه‌ای بنادر در دریافت مطالبات از بدهکاران را مغایر با سیاست‌های کلان سازمان دانست و بیان کرد: در صورت عدم پرداخت به‌موقع مطالبات سازمان از سوی شرکت‌های فعال در بنادر، باید از ارائه هرگونه خدمات به این شرکت‌ها از سوی بنادر خودداری شود.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.