صفحه اصلی / افتخاری: کسانی که شعار غیراخلاقی می‌دهند، استقلالی نیستند

افتخاری: کسانی که شعار غیراخلاقی می‌دهند، استقلالی نیستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، رضا افتخاری درباره روند رو به رشد این تیم گفت‌: این پیروزی‌ها حاصل تلاش همه ارکان باشگاه اعم از کادرفنی، بازیکنان، کمیته فنی، پیشکسوتان، کارکنان و مدیریت باشگاه بوده است. از همه مهم‌تر، حمایت هواداران در هفته‌های اخیر از تیم محبوب خود بسیار مفید و موثر بوده است. امیدوارم این حمایت‌ها تحت هر شرایطی ادامه یابد.
افتخاری در ادامه درباره نقش هواداران استقلال در موفقیت‌های این تیم در هفته‌های اخیر گفت: استقلال جهت حضور پر قدرت در لیگ قهرمانان آسیا و کسب سهمیه فصل بعد این مسابقات و قهرمانی در جام حذفی باید تلاش بیشتری کند چرا که هنوز به شرایط ۱۰۰ درصدی نرسیده است. مدیریت باشگاه در تلاش است که بازیکن مورد نظر سرمربی را جذب کند و در حال مذاکره با مدیر برنامه این بازیکن است.
مدیرعامل استقلال خاطر نشان کرد: مسابقات به روزهای حساس خود و رقابت فشرده نزدیک می‌شود لذا باید در درجه اول آرامش خود را حفظ کنیم، به تیم مقابل احترام بگذاریم و تیم خودمان را تشویق کنیم. خوشبختانه هواداران استقلال با فرهنگ و اخلاق مدار هستند. عده‌ای هم که شعار غیر اخلاقی می‌دهند مطمئنا استقلالی نیستند. امیدوارم آنان نیز در رفتار خود تجدید نظر کنند.
او در پایان گفت: جمعه استقلال مهمان تراکتورسازی تبریز است و از دو تیم انتظار می‌رود بدون توجه به نتیجه بازی تلاش کنند که یک بازی جوانمردانه و تماشاگرپسند ارائه کنند. خوشبختانه استقلال در تبریز تنها نیست و مصمم است که با یک بازی خوب و جوانمردانه رضایت تماشاگران آذری زبان را جلب کند. همان طور که در تهران شاهد یک بازی خوب و جوانمردانه از هر دو تیم بودیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.