صفحه اصلی / اختلال در واتس اپ در شب سال نو

اختلال در واتس اپ در شب سال نو

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، شب گذشته که شب سال نوی میلادی بود و بسیاری از کاربران در سراسر جهان قصد داشتند  پیام های تبریک سال نو برای خانواده و دوستان نشان بفرستند، ناگهان اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ به مدت حدودی یک ساعت با اختلالاتی روبرو شد و ارسال پیام را برای کاربران دشوار کرد.
سخنگوی پیام رسان واتس اپ طی انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که شب گذشته، ارسال پیام در اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ برای مدت کوتاهی با اختلالاتی روبرو شد که البته خیلی زود و بلافاصله پس از آنکه مشکل مذکور گزارش شد، آن را برطرف کردیم.
مقامات ومسئولان اپلیکیشن واتس اپ هنوز درباره علت اختلال بوجود آمده در شب سال نوی میلادی اظهار نظر نکرده‌اند و هنوز علت این اختلال مشخص و معلوم نشده است.
اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ به طور تقریبی تعداد ۲۰۰ میلیون کاربر در کشور هند دارد که طبق گزارش های منتشر شده، تمامی آنها با مشکل یادشده برخورده بودند.
البته کاربران در سایر کشورها و مناطق جهان نیز از چنین مشکل مشابهی خبر داده اند.  
شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام رسان محبوب بوده است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.