صفحه اصلی / افراد کورکورانه با دشمن همنوا نشوند

افراد کورکورانه با دشمن همنوا نشوند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، اکبر رنجبرزاده شامگاه جمعه در گفتگو تصریح کرد: حوادث اخیر در برخی نقاط کشور جهت گیری مشخصی برای مطالبات مردمی ندارد و بی تردید با جنجال آفرینان و معاندان نظام مخلوط شده است. 
رنجبرزاده تاکید کرد: مطالبات و خواسته های مردم باید از مجاری مشخص قانونی و در چارچوب های معین مطرح و پیگیری شود. 
وی با اشاره به وجود برخی مشکلات و نارضایتی در بخش اشتغال جوانان و معیشت مردم، اضافه کرد: دولت برای ارائه طریق و پاسخگویی به مطالبات مردم مصمم تر باشد. 
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جنجال آفرینی و حضور افراد در اینگونه راهپیمایی ها که مجوز قانونی هم ندارد، خواسته دشمنان است. 
رنجبرزاده با بیان اینکه حوادث اخیر ثمره ای جز خسارت زدن به پیشرفت و توسعه کشور ندارد، گفت: به زودی پشت پرده این قضایا نمایان می شود. 
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، جریانات روزهای اخیر را فتنه دیگری دانست که قصد بازسازی فتنه ۸۸ را دارد و می خواهد سران فتنه به حاشیه رانده شده را به راس امورات کشور بازگرداند. 
رنجبرزاده اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی اینگونه حرکت و تجمع ها که برمدار قانون نباشد را محکوم و به مردم توصیه می کنیم هوشیار باشند و بصیرت خود را از دست ندهند. 
وی از ملت ایران خواست: پشت سر ولایت فقیه حرکت کرده و در اینگونه جریان های کورکورانه با دشمنان همنوا و همصف نشوند. 
عضو هیات رئیسه مجلس افزود: به مردم توصیه می کنیم در جریانی ناهماهنگ با ارزش های نظام قرار نگیرند که به ضرر خود، هموطنان و کشورشان باشد. 
وی تاکید کرد: مردم پشت سر ولایت فقیه بایستند و به نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات اعتماد کنند. 
 

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.