صفحه اصلی / ۹ دی پاسخ مردم به هنجارشکنی افراد ساده لوح بود

۹ دی پاسخ مردم به هنجارشکنی افراد ساده لوح بود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، عباسعلی کدخدایی جمعه در گفت و گو با خبرنگاران در یادمان شهدای گمنام شلمچه اظهار کرد:۹دی حماسه ای بود که مردم به صورت خودجوش آن را خلق کردند بدون اینکه دولت و حکومت در آن نقشی داشته باشند. 
وی حماسه ۹ دی را پاسخی کوبنده مردم به هنجارشکنی برخی برخلاف قانون اساسی کشور توصیف کرد و بیان داشت:این افراد تلاش داشتند افتخارات جمهوری اسلامی ایران را مخدوش کنند. 
کدخدایی گفت:۹دی باطل کردن سحر و پایان بخشیدن به فتنه سال ۸۸ بود که با طراحی دشمن و ساده لوحی برخی افراد در داخل کشور شکل گرفت. 
وی افزود: نقش مردم در همه حوادثی که در تاریخ انقلاب اسلامی ما اتفاق افتاده، یک نقش برجسته بوده چون انقلاب اسلامی با پشتیبانی مردم شکل گرفت و در خلق حماسه ۹ دی نیز نقش مردم نقشی بی بدیل بود. 
سخنگوی شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد:حضور در مناطق عملیاتی خوزستان یادآور خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس است. 
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان روز پنجشنبه وارد خوزستان شد و در جمع شماری از استادان بسیجی دانشگاه های خوزستان در ساختمان دفتر شورای نگهبان و هیات نظارت بر انتخابات خوزستان در اهواز سخنرانی کرد. 
 
 

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.