صفحه اصلی / فتنه تنها دست آویز دشمن است

فتنه تنها دست آویز دشمن است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا آیت الله سیداحمد علم الهدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی افزود: حماسه ۹ دی سال ۸۸ نمایشگاهی برای بصیرت مردم دلداده به ولایت و رهبری در نظام به وجود آورد. 
وی بر وجود فتنه در همه زمانها تاکید کرد و گفت: تداوم بصیرت ۹ دی این است که مردم ما این بصیرت را در فتنه شناسی ادامه دهند، چنانکه لزوم این فتنه شناسی در جریان تجمع و حوادث روز پنجشنبه (دیروز) مشهد مشاهده شد. 
علم الهدی گفت: افرادی که در روز گذشته وارد میدان شدند برخی مالباختگان بودند که در اثر اقدامات غیرقانونی برخی موسسات، اموال خود را از دست داده و طی چند سال بر تعداد آنان اضافه شده بود و اکنون آمده بودند تا مطالبات خود را مطرح کنند. 
وی اضافه کرد: مردم در نظام اسلامی زندگی می کنند و باید مالشان محفوظ بماند و نیازهای اولیه زندگی شان تامین شود اما اگر این نیازهای مادی اولیه آنها تامین نشد، حق دارند آن را مطالبه کنند. 
علم الهدی اظهار داشت: مشکل این است که افرادی از تبار مرفه و خوشگذران در دستگاههای ما نفوذ کرده اند که به فکر قشر آسیب پذیر جامعه نیستند. 
وی خطاب به تجمع کنندگان دیروز مشهد گفت: شما هرچند با عدد کم به میدان آمدید اما بدانید در حالی که جلاد خنجر به گلوی محسن حججی دارد، او با لبخند حاضر است سرش را برای این نظام بدهد، آیا شما حاضرید عده ای اراذل و اوباش به بهانه مطالبات شما جمع شوند و شعار دهند 'سوریه را رهاکن، فکری به حال ما کن' ؟ 
علم الهدی اضافه کرد: این صحیح است منافقانی که روسپی آمریکا و اروپا شده اند بیایند از حرکت شما تشکر کنند؟ حرکتی که موجب غضبناکی امام زمان(ع) ، حجت امام زمان (ع) و حزب اللهی های کشور شده است. 
وی گفت: اکنون مطالبات شما برای رسانه های دشمن، که برای سرکوبی ما راهی جز فتنه ندارند خوراک تبلیغاتی شده است. 
امام جمعه مشهد خطاب این افراد تصریح کرد: با هر فراخوانی به میدان نروید، ببینید این کسی که شما را به تجمع دعوت می کند چه کسی است؟ آیا او را قبول دارید، آیا فرد سیاسی مورد اعتماد شما و یا فرد شناخته شده ای است؟ 
وی تاکید کرد: شما فکر می کنید اگر برای مطالبات شما میدانی درست کردند این در آخر به نفع شما تمام می شود؟ 
علم الهدی خاطر نشان کرد: آنچه موجب کوری چشم دشمنان است امنیت و ثبات این کشور است و مشکلات زندگی و معیشت ما نباید ابزار پیروزی دشمن بر ما شود. 
نمانیده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: راهپیمایی ۹ دی مردم مشهد از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی جوابگوی لجن پراکنی یک مشت مزدور نابه کار خارجی است که به میان مردم آمدند و مطالبه بر حق آنان را به هم زدند. 
علم الهدی حضور مردم در راهپیمایی ۹ دی ماه را موجب نشان دادن عظمت و واقعیت این انقلاب به دنیا عنوان کرد و گفت: رسانه های خارجی اگر انسانیت و انصاف دارند راهپیمایی فردا (نهم دی) مردم مشهد را نشان دهند.
روز پنجشنبه عده ای افراد مغرض با سوء استفاده از تجمع شماری از شهروندان مشهدی و مالباختگان موسسه های مالی که با فراخوانی در میدان شهدای این شهر گرد آمده بودند، اقدام به سر دادن برخی شعارهای هنجارشکنانه کردند. 
 
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.