صفحه اصلی / دولت مکلف به حمایت از قدس شریف به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین شد

دولت مکلف به حمایت از قدس شریف به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس کلیات طرح الحاق یک تبصره به ماده یک قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین را با ۱۹۸ رای موافق و یک رای ممتنع از مجموع ۲۲۶ نماینده حاضر تصویب کردند.
نمایندگان همچنین جزییات ماده واحده این طرح را با ۲۰۷ رای موافق از مجموع ۲۲۶ نماینده حاضر تصویب کردند که براساس این ماده واحده یک تبصره به ماده یک قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین مصوب ۱۹ اردیبهشت ۱۳۶۹ الحاق می شود.
براساس این تبصره دولت مکلف است از همه قدس شریف به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین حمایت کند.
نمایندگان مجلس پس از رای بالا به این طرح شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند
مجلسی ها در جلسه علنی روز یکشنبه خانه ملت دو فوریت طرح الحاق یک تبصره به ماده یک قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین را تصویب کردند.
محمدرضا تابش نماینده مردم ارکان در مجلس در جریان بررسی این طرح در اخطاری با استناد ۱۵۴به اصل قانون اساسی گفت: براساس این اصل جمهوری اسلامی ایران سعادت انسان در کل جامعه بشری را آرمان خود می داند و استقلال،آزادی و حکومت حق و عدل را حق همه مردم جهان می شناسد بنابراین در عین خودداری کامل از هرگونه دخالت در امور داخلی ملت های دیگر از مبارزه حق طلبانه مستضعفین در برابر مستکبران در هر نقطه از جهان حمایت می کند
وی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای تهیه این طرح وتوجه به ماده هفت این قانون در رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان مرکز دولت اسلامی فلسطین تشکر کرد.
 

 

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.